Hvor mange bliver i juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Gittemor09

Jeg har stemt : vi bliver over 20 mennesker...

da vi skal hos ungernes pap oldemor i aften med min x's familie.... inkl. min søster (som er sammen med min x's fætter) og deres børn...

der bliver vi omkring 40 mennesker.....

imorgen bliver vi 6.... min og mine 2 børn, mine forældre, og min lillebror... i år har min far besluttet at vi skal holde det hos mig, så det er nemmere for mig med børnene, og bare kan putte dem når de er trætte... (skal lige siges at min far ALDRIG plejer og gøre sådan noget frivilligt da de har dyr derhjemme, men han foreslog det selv)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

FrkT

Vi bliver 7 i år;

Mine forældre, min lillesøster, Jens' far, min faster, Jens og jeg. Og vi skal være hos mine forældre.

Vi plejer altid kun at få and med tilbehør, men i år laver vi 2 ænder natten over, og så laver vi også en flæskesteg i mine forældres giga webergrill i morgen.

Så det bliver and, flæskesteg, sauce, brunede kartofler, hvide kartofler, franske kartofler, rødkål, ribsgelé, tyttebær, æbler og svesker (som har været inde i ænderne) og rødbeder.

Til dessert skal vi selvfølgelig have ris álà mande. Og det er med 2 mandler i.

Glææææææder mig

GOD JUL ALLESAMMEN

Anmeld

23. december 2012

Den lykkelige

Jeg skal holde for første gang i svigerfamilien.. men vi bliver kun 5.. svigermor, svigerfar, kæreste mig selv og vores datter.. Min kærestes to brødre, deres koner og deres i alt 7 børn skal være andet sted..
Hvis vi bliver tidlig færdig tager jeg til min familie og forsætter... vi plejer altid sidde og snakke til langt ud på natten i min familie.. så håber sneen snart holder op for ellers kan jeg ikke lide køre på motorvejen..
Vi skal have både and og flæskesteg.. til dessert plejer de få is  fordi ingen af de tre brødre kan lide ris a la mande.. så jeg sagde at jeg altså tager ris a la mande med.. for ingen jul uden til mig

Anmeld

23. december 2012

Kofoed.

9 voksne, 3 børn og en meget tyk mave. Så 12. Vi er fem søskende, så det regner hurtigt op, den eneste der ikke kommer er min søsters kæreste, men det gør ikke pladsen bedre...

Anmeld

23. december 2012

Clisolka

Lunae skriver:

Sad lige og tænkte på hvor mange vi skulle være til jul i år og synes det kunne være sjovt at høre hvor og hvor mange i skal holde jul sammen i år hvad får i at spise?

Vi skal hjem til svigermor og svigerfar, hvor mandens lillebror, mormor, samt moster og onkel og to af deres børn kommer (den sidste er i Afrika) menuen er and og flæskesteg og selvfølgelig risalamande til dessert! I år forsøger svigerfar sig med at lave flæskesteg på webergrillen det blir spændende!

Hvad med jer?

Vi skal i år hjem til min søster - vi bliver 13 i det hele  Her får vi både and og flæskesteg 

Anmeld

23. december 2012

SanneJensen

Vi bliver 8.

Min mor, søster, bror, mormor, min kæreste, mig + moster og onkel (hvis de da kommer gennem snestormen fra København til Horsens...)

Anmeld

23. december 2012

Isabella_mor

vi bliver 4.

Morten, Villads mig og min søster.

og så passer vi min anden søsters kat, og så har vi selvfølgelig obi. 

vi skal have flæskesteg og så har vi købt et andebryst. mere kan vi ikke spise.. og så har vi skrottet risalamanden og går ALL in på chips og dips. 

Anmeld

23. december 2012

BabyMama2

Vi bliver 18

Anmeld

23. december 2012

MomInTheMaking

Lunae skriver:

Sad lige og tænkte på hvor mange vi skulle være til jul i år og synes det kunne være sjovt at høre hvor og hvor mange i skal holde jul sammen i år hvad får i at spise?

Vi skal hjem til svigermor og svigerfar, hvor mandens lillebror, mormor, samt moster og onkel og to af deres børn kommer (den sidste er i Afrika) menuen er and og flæskesteg og selvfølgelig risalamande til dessert! I år forsøger svigerfar sig med at lave flæskesteg på webergrillen det blir spændende!

Hvad med jer?

Vi bliver 15 og deraf er der kun 2 børn.

Anmeld

23. december 2012

Troldemommi

Vi bliver 8,5 den halve er min mor som tager afsted kl 14.15 da hun skal på arbejde, da plejehjemmets beboere stadig har brug for pasning og pleje selvom det er jul 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.