Hvor mange bliver i juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi bliver 7.

Min mormor, morfar, moar, storebror, min kæreste, Ida og mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Benjamins'mor

Vi får flæskesteg, medister og and med alt til. Og selvfølgelig risalamande bagefter.

Vi bliver 8, svigermor, svigerfar, svoger, svoger, mig, kæresten, vores søn og min kærestes morfar.

Anmeld

23. december 2012

Miss Kat

hehe. så er vi enige kan jeg forstå - hey, vi åbner en kaffestue, til dem der ikke vil sidde alene

Søskende  Vi er blevet spurgt om, om vi er tvillinger  Der er så bare 5 år imellem os!

mange gange i lige måde!

Godt initiativ!  Det er jo vist nok lige præcis det dersens næstekærlighed, julen handler om, er der nogen der påstår.

Jamen altså, jeres profilbilleder er også begge tætte beskæringer af ansigtet og endda fra samme vinkel, og så er der jo lige det røde hår og brillerne. Og ja, flere sammenfaldende ansigtstræk. Men så ved jeg dét til næste gang, jeg forveksler jer med hinanden. 

Takker!

Anmeld

23. december 2012

DKTiha

Vi holder jule aften idag, og vi bliver 7 i alt.. + 3 hunde (men de spiser ikke med):..

Vi skal have wokmad - først imorgen bliver der lavet den rigtig gode mad (hvor det kun er 2 der spiser med - derefter hedder den arbejde på diskoteket i centrum sååå ingen "jul på juleaften"

Anmeld

23. december 2012

TNBC

Lunae skriver:

Sad lige og tænkte på hvor mange vi skulle være til jul i år og synes det kunne være sjovt at høre hvor og hvor mange i skal holde jul sammen i år hvad får i at spise?

Vi skal hjem til svigermor og svigerfar, hvor mandens lillebror, mormor, samt moster og onkel og to af deres børn kommer (den sidste er i Afrika) menuen er and og flæskesteg og selvfølgelig risalamande til dessert! I år forsøger svigerfar sig med at lave flæskesteg på webergrillen det blir spændende!

Hvad med jer?

8.. Men jeg skal ik være sammen med familien i år.
Min far er e der godt kunne sidde alene juleaften, men har valgt at være frivillig juleaften for andet år i træk.. i år skal han være julemand..

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Miss Kat skriver:

Godt initiativ!  Det er jo vist nok lige præcis det dersens næstekærlighed, julen handler om, er der nogen der påstår.

Jamen altså, jeres profilbilleder er også begge tætte beskæringer af ansigtet og endda fra samme vinkel, og så er der jo lige det røde hår og brillerne. Og ja, flere sammenfaldende ansigtstræk. Men så ved jeg dét til næste gang, jeg forveksler jer med hinanden. 

Takker!

Jaaaa, det erindrer jeg vist også at have hørt et sted hehe.

Ja, det er lidt problematisk, det har flere herinde skrevet til mig I virkeligheden er der dog nok lidt mere forskel på os. Men så igen - personlighedsmæssigt er vi også meget ens. Hm, problematisk!!

Anmeld

23. december 2012

M (:

Lunae skriver:

Sad lige og tænkte på hvor mange vi skulle være til jul i år og synes det kunne være sjovt at høre hvor og hvor mange i skal holde jul sammen i år hvad får i at spise?

Vi skal hjem til svigermor og svigerfar, hvor mandens lillebror, mormor, samt moster og onkel og to af deres børn kommer (den sidste er i Afrika) menuen er and og flæskesteg og selvfølgelig risalamande til dessert! I år forsøger svigerfar sig med at lave flæskesteg på webergrillen det blir spændende!

Hvad med jer?

Vi bliver 7 til frokost (mig, min kæreste og fire søskende), og så tager kæresten ud til sine bedsteforældre og holder jul, hvorefter han kommer tilbage til os hos min mor.. (:

Til frokost står den på laks og rejer, og til aften på and og ris a la mande.. (:

Anmeld

23. december 2012

Nadia&Daniel

Lunae skriver:

Hvad med jer?

I år bliver det lille jul - vi er kun 7 stk.

Anmeld

23. december 2012

CaWi

Vi bliver 11. Lillemanden, kæresten og jeg, svigermor og svigerfar, svigerinde, mine forældre og to søskende og min farmor

Menuen står på and, flæskesteg fra weberen, alm kartofler, brune kartofler, rødkål, franske kartofler og sovs (både en ande og en flæskestegs sovs) risalamande og is til dem der ikke kan lide risalamande.
Og så selvfølgelig guf til sent aften

Anmeld

23. december 2012

Pige2009

Lunae skriver:

Hvad med jer?

Vi bliver 9, så det er ren hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.