Dinna88 skriver:
Der er jo nogle, der MEGET hellere vil sidde alene!
Min storebror tager ikke del i julen. Det er en alm. dag for ham.
Min kærestes farfar skal sidde hjemme med alm. mad og høre (jule)radio. Han har frabedt sig gaverne 
Juleaften er heller ikke noget særligt for min far. Jeg sagde her den andne dag, at jeg glæder mig helt vildt, så sagde han grinende: "Ja, bare vent til du bliver 55....."
Juleaften er for nogle ikke noget særligt
mMen jeg håber at dem der så skal være alene, skal være det fordi de gerne vil det! Og ikke fordi de er pallealene i verden
Og ja, jeg skal jo så være sammenmed Laulund87, så der er mit svar 
Helt enig!
Det, jeg egentlig mest studsede over, er at der jo også er en svarmulighed, der hedder "Vi holder ikke jul!", hvilket må betyde, at dem, der svarer at de sidder alene, vel fejrer jul, men alligevel sidder alene. Jeg mener absolut ikke at det er forkert eller nødvendigvis synd for dem, det er nok mere tanken om at jeg selv sad alene juleaften, der gør mig ilde til mode!
Så længe det er selvvalgt, er det jo helt fint! Men INGEN bør sidde alene juleaften, hvis de ikke selv ønsker det. Så må de sq hellere komme og fejre jul hos os. 
Og hvor er det super stenet... Jeg forveksler tit dit billede med Laulund87, fordi jeg synes, I ligner hinanden, men det lyder det så til, der også er en helt naturlig forklaring på! 
Kan I have en skøn jul! 
Anmeld