Hvor mange bliver i juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Ellie79

Lunae skriver:

Sad lige og tænkte på hvor mange vi skulle være til jul i år og synes det kunne være sjovt at høre hvor og hvor mange i skal holde jul sammen i år hvad får i at spise?

Vi skal hjem til svigermor og svigerfar, hvor mandens lillebror, mormor, samt moster og onkel og to af deres børn kommer (den sidste er i Afrika) menuen er and og flæskesteg og selvfølgelig risalamande til dessert! I år forsøger svigerfar sig med at lave flæskesteg på webergrillen det blir spændende!

Hvad med jer?

Vi bliver 13 åh åh, men heldigvis skal den 13. gæst ikke med til bords da han er 6 uger

Anja - der er lidt overtroisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Lunae

Miss Kat skriver:

Puha, bliver helt trist af at se afstemningen... Som den ser ud lige nu, er der flere der skal sidde alene end være 2-3-4 stykker sammen. 

Vi bliver 7 hos os... 8 hvis man tæller lillepigen i mavsen med, men det gjorde jeg dog trods alt ikke i afstemningen.

Vi får altid fyldt kalkun med kartofler (brunede og ikke-brunede) sovs og rødkål. Og naturligvis ris ala mande... og guf senere.

Glædelig jul, allesammen. 

Jeg tænkte det samme! Den første der svarede udover mig, svarede at hun/han skulle sidde alene - puha fik en hel klump i halsen! Håber virkelig at det er selvvalgt og at ingen skal sidde alene i julen, hvis de ikke selv ønsker det

Anmeld

23. december 2012

morethanperfect

Sad lige og tænkte på hvor mange vi skulle være til jul i år og synes det kunne være sjovt at høre hvor og hvor mange i skal holde jul sammen i år hvad får i at spise?

Vi skal hjem til svigermor og svigerfar, hvor mandens lillebror, mormor, samt moster og onkel og to af deres børn kommer (den sidste er i Afrika) menuen er and og flæskesteg og selvfølgelig risalamande til dessert! I år forsøger svigerfar sig med at lave flæskesteg på webergrillen det blir spændende!

Hvad med jer?

Vi blir 8(10)

Mig , Daniel , Min far , Min farfar , Min svigermor , Min svigerinde , Min Svoger , Min svigerfar .. Og så Oscar og Noel

Og det skal holdes her hos os igen i år 

Anmeld

23. december 2012

Father

Lunae skriver:

Hvad med jer?

Vi skal fejre jul hos mine forældre min kæreste, min søn og jeg. Derudover kommer min søster og hendes kæreste og deres 3 børn. Desuden kigger mi mormor forbi, men hun er gammel og forvirret, så hun bliver nok kørt hjem efter maden.

Der er gris og and på menuen, og risalamande til dessert.

Jeg glæder mig egentlig mest til maden og selskabet og til at sætte mig tilbage med et godt glas rødvin og kigge på, at ungerne pakker deres gaver op.

Anmeld

23. december 2012

Mariajny

Lunae skriver:

Hvad med jer?

Vi bliver 15, og skal holde jul i dag så dejligt min familie gider fejre jul to dage i træk for vores skyld

Anmeld

23. december 2012

An&Jo

Vi holder jul hjemme i år..
Vi bliver 8 og det er kun svigerforældrene, manden søster og onkel der kommer udover os selv..

Vi skal have and og flæskesteg med hele svineriet og her ryger flæskestegen også en tur på weberen.. Vi har dog hapset svigerfars gasgrill da den et lettere at regulere rent temperatur mæssigt end vores egen kuglegrill..

Anmeld

23. december 2012

Miss Kat

Dinna88 skriver:

Der er jo nogle, der MEGET hellere vil sidde alene! Min storebror tager ikke del i julen. Det er en alm. dag for ham.

Min kærestes farfar skal sidde hjemme med alm. mad og høre (jule)radio. Han har frabedt sig gaverne

Juleaften er heller ikke noget særligt for min far. Jeg sagde her den andne dag, at jeg glæder mig helt vildt, så sagde han grinende: "Ja, bare vent til du bliver 55....."  Juleaften er for nogle ikke noget særligt mMen jeg håber at dem der så skal være alene, skal være det fordi de gerne vil det! Og ikke fordi de er pallealene i verden

Og ja, jeg skal jo så være sammenmed Laulund87, så der er mit svar

Helt enig!

Det, jeg egentlig mest studsede over, er at der jo også er en svarmulighed, der hedder "Vi holder ikke jul!", hvilket må betyde, at dem, der svarer at de sidder alene, vel fejrer jul, men alligevel sidder alene. Jeg mener absolut ikke at det er forkert eller nødvendigvis synd for dem, det er nok mere tanken om at jeg selv sad alene juleaften, der gør mig ilde til mode! Så længe det er selvvalgt, er det jo helt fint! Men INGEN bør sidde alene juleaften, hvis de ikke selv ønsker det. Så må de sq hellere komme og fejre jul hos os.

Og hvor er det super stenet... Jeg forveksler tit dit billede med Laulund87, fordi jeg synes, I ligner hinanden, men det lyder det så til, der også er en helt naturlig forklaring på!

Kan I have en skøn jul! 

Anmeld

23. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi bliver 12 fra knap 3 måneder til 80 år

Mine forældre og min yngste søster. Min anden søster og hendes kæreste. Min mors kusine og mand. En nabo. Min mand og vores 2 piger + mig

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

23. december 2012

Moma

Vi holder jul hos os, og vi bliver 11 personer - fra 3 til 76 år. I år er der 4 børn.

Menuen består af and og flæskesteg med ris a la mande til dessert. Flæskestegen bliver lavet på Weber'en.

Anmeld

23. december 2012

4kløver

Kun os selv. 5 unger 2 voksne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.