Hvor mange bliver i juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Miss Kat

Lunae skriver:

Jeg tænkte det samme! Den første der svarede udover mig, svarede at hun/han skulle sidde alene - puha fik en hel klump i halsen! Håber virkelig at det er selvvalgt og at ingen skal sidde alene i julen, hvis de ikke selv ønsker det

Helt enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

JS<3

Vi bliver 6, svigermor og kærestens søster + mand, alberte Jesper og jeg (: 

Vi holder det hos os denne hang, og der bliver laver flæskesteg og and brun kartofler og alm kartofler osv osv 

- jeg er faktisk stor modstander af alt det mad svineri, men det er kærestens familie ikke, og da det bliver holdt med dem må jeg se igennem fingerne med det

Anmeld

23. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
An&Jo skriver:

Vi holder jul hjemme i år..
Vi bliver 8 og det er kun svigerforældrene, manden søster og onkel der kommer udover os selv..

Vi skal have and og flæskesteg med hele svineriet og her ryger flæskestegen også en tur på weberen.. Vi har dog hapset svigerfars gasgrill da den et lettere at regulere rent temperatur mæssigt end vores egen kuglegrill..

Glemte lige...

Vi skal have kalkun og flæskesteg. Brune og hvide kartofler. Rødkål og brun sovs. Menu chips og franske kartofler. Waldorfsalat.

Ris à l'amande med kirsbærsauce.
konfekt efter dans omkring juletræet.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

23. december 2012

B&J

vi bliver 6 stk

Anmeld

23. december 2012

MariaKyedDK

Lunae skriver:

Sad lige og tænkte på hvor mange vi skulle være til jul i år og synes det kunne være sjovt at høre hvor og hvor mange i skal holde jul sammen i år hvad får i at spise?

Vi skal hjem til svigermor og svigerfar, hvor mandens lillebror, mormor, samt moster og onkel og to af deres børn kommer (den sidste er i Afrika) menuen er and og flæskesteg og selvfølgelig risalamande til dessert! I år forsøger svigerfar sig med at lave flæskesteg på webergrillen det blir spændende!

Hvad med jer?

Vi bliver 12 i år. vi skal hjem til min Far og der kommer vi og mine søskende og deres kærester og deres og vores børn

HIHI, tror vi skal have flæskesteg og and, men ved det egentlig ikke.

Anmeld

23. december 2012

Nemesis

vi bliver kun 8 i år, så ser frem til en stille og rolig juleaften hvor mine unger er i centrum.

Vi skal have and, den ene laver min mor i ovnen den anden ryger på webern. Brune kartofler, hjemmelavet rødkål og selvfølgelig ris á la mande.

:-) Sisse

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Miss Kat skriver:

Helt enig!

Det, jeg egentlig mest studsede over, er at der jo også er en svarmulighed, der hedder "Vi holder ikke jul!", hvilket må betyde, at dem, der svarer at de sidder alene, vel fejrer jul, men alligevel sidder alene. Jeg mener absolut ikke at det er forkert eller nødvendigvis synd for dem, det er nok mere tanken om at jeg selv sad alene juleaften, der gør mig ilde til mode! Så længe det er selvvalgt, er det jo helt fint! Men INGEN bør sidde alene juleaften, hvis de ikke selv ønsker det. Så må de sq hellere komme og fejre jul hos os.

Og hvor er det super stenet... Jeg forveksler tit dit billede med Laulund87, fordi jeg synes, I ligner hinanden, men det lyder det så til, der også er en helt naturlig forklaring på!

Kan I have en skøn jul! 

hehe. så er vi enige kan jeg forstå - hey, vi åbner en kaffestue, til dem der ikke vil sidde alene

Søskende  Vi er blevet spurgt om, om vi er tvillinger  Der er så bare 5 år imellem os!

mange gange i lige måde!

Anmeld

23. december 2012

MorDk

Vi bliver 6

Min kæreste, vores 2 unger og min mor og søster ♥

Anmeld

23. december 2012

Faith

Vi bliver 8 inkl. børn. Vi skal være hos os.

Vi skal have flæskesteg og and, med hele "svineriet" til. Ris a la mande til dessert, kaffe med baileys og julegodter senere. Så fuldstændig traditionelt

Anmeld

23. december 2012

chael

Vi bliver 5. To voksne og 3 børn.

Glæder mig til en dejlig rolig jul, hvor vi bare skal være hjemme og hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.