Hvor mange bliver i juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange bliver i til juleaften?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.918 visninger
50 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Lunae

Sad lige og tænkte på hvor mange vi skulle være til jul i år og synes det kunne være sjovt at høre hvor og hvor mange i skal holde jul sammen i år hvad får i at spise?

Vi skal hjem til svigermor og svigerfar, hvor mandens lillebror, mormor, samt moster og onkel og to af deres børn kommer (den sidste er i Afrika) menuen er and og flæskesteg og selvfølgelig risalamande til dessert! I år forsøger svigerfar sig med at lave flæskesteg på webergrillen det blir spændende!

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Koen.

Vi bliver otte hjemme hos svigerfamilien, vi skal have flæskesteg og ande, brune kartofler, alm kartofler, rødkål og chips og ris ala mande til dessert og jule godter senere Her det anden der ryger en tur på weberen

Anmeld

23. december 2012

helle85

Lunae skriver:

Sad lige og tænkte på hvor mange vi skulle være til jul i år og synes det kunne være sjovt at høre hvor og hvor mange i skal holde jul sammen i år hvad får i at spise?

Vi skal hjem til svigermor og svigerfar, hvor mandens lillebror, mormor, samt moster og onkel og to af deres børn kommer (den sidste er i Afrika) menuen er and og flæskesteg og selvfølgelig risalamande til dessert! I år forsøger svigerfar sig med at lave flæskesteg på webergrillen det blir spændende!

Hvad med jer?

vi holder jul hos min mands bror og der bliver vi 8 i alt. 3 børn og 5 voksene

Anmeld

23. december 2012

HeidiØ

Lunae skriver:

Hvad med jer?

Ej, hvor spændende med steg på weberen

Vi blir 6. Min far, hans kone, min søster, min mand, min søn og mig selv Glæder mig til and og ris a la mande og gaver

Anmeld

23. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ska holde jul med svigermor og foffie, kærstens 3 søskende og deres børn. Vi bliver 15 i alt. 7 børn og 8 voksende.

Vi ska ha and og flæskesteg, brunekartofler, alm kartofler, masser af sovs, rødkål, chips, risalmande med kirsebær og jorbær sovs. Og helt sikkert masser af juleguf sener.  Vh stine

Anmeld

23. december 2012

Miss Kat

Puha, bliver helt trist af at se afstemningen... Som den ser ud lige nu, er der flere der skal sidde alene end være 2-3-4 stykker sammen. 

Vi bliver 7 hos os... 8 hvis man tæller lillepigen i mavsen med, men det gjorde jeg dog trods alt ikke i afstemningen.

Vi får altid fyldt kalkun med kartofler (brunede og ikke-brunede) sovs og rødkål. Og naturligvis ris ala mande... og guf senere.

Glædelig jul, allesammen. 

Anmeld

23. december 2012

Laulund87

Vi bliver 8. Os tre herhjemme, min søster plus kæreste, min far, min mor og min mormor. Vi skal have and og steg med tilbehør

Anmeld

23. december 2012

baby012

Vi bliver seks  

vores datter er det eneste barn.. Der kommer  

hun er første barnebarn, og eneste lille barn der på min side, så hun kommer til at være 100% i fokus Hehe 

Anmeld

23. december 2012

Doffie

Vi bliver vidst nok 15

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Puha, bliver helt trist af at se afstemningen... Som den ser ud lige nu, er der flere der skal sidde alene end være 2-3-4 stykker sammen. 

Vi bliver 7 hos os... 8 hvis man tæller lillepigen i mavsen med, men det gjorde jeg dog trods alt ikke i afstemningen.

Vi får altid fyldt kalkun med kartofler (brunede og ikke-brunede) sovs og rødkål. Og naturligvis ris ala mande... og guf senere.

Glædelig jul, allesammen. 

Der er jo nogle, der MEGET hellere vil sidde alene! Min storebror tager ikke del i julen. Det er en alm. dag for ham.

Min kærestes farfar skal sidde hjemme med alm. mad og høre (jule)radio. Han har frabedt sig gaverne

Juleaften er heller ikke noget særligt for min far. Jeg sagde her den andne dag, at jeg glæder mig helt vildt, så sagde han grinende: "Ja, bare vent til du bliver 55....."  Juleaften er for nogle ikke noget særligt mMen jeg håber at dem der så skal være alene, skal være det fordi de gerne vil det! Og ikke fordi de er pallealene i verden

Og ja, jeg skal jo så være sammenmed Laulund87, så der er mit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.