Uge 39 - kuk kuk bebsi, kom nu ud ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

M (:

VNB skriver:

har han fødselsdag den 19 dec? uh jeg ville ØNSKE at det skete... meeeen må nok hellere være realistisk 

ja jeg synes også SAGTENS jeg kan se stor forskel på dine første mavebilleder og så nu  

så bare vent og se, jeg får nok ret i at du sagtens kan nå at ende med en stoooor mave tilsidst 

jeg ser faktisk større ud på billeder end i virkeligheden synes jeg... mange tror ikke på at jeg har termin om 11 dage... så det tager jeg da som et kompliment  

Ja, han bliver 25 imorgen, gamle mand..

Ja, jeg håber da du får ret - vil da gerne prøve det.. Bare en måneds tid eller noget..

Ja, det må da bestemt være en kompliment - men det sidder jo også kun lige der på maven!  Jeg er stadig der, hvor jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal synes om, at folk siger, at den er "lille og fin".. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

christina92

VNB skriver:

haps haps! 

var det egentlig ikke dig som fødte i uge 39 ca? måske du har nogle gode fif til at sætte lidt gang i nogle veer??? 

fødte 38+0 og havde ingen optakt før vandet gik. Men løb/gik 3,6 km. tre dage inden, du kunne jo prøve det

Anmeld

18. december 2012

M&N

VNB skriver:

Venter, venter, venter.... det er lige præcis hvad vi gør lige nu 

Jeg ved jo godt at vi kan risikere at skulle vente helt til efter nytår.... men man har jo altid lov til at håbe på at den lille fyr vil ud snarest muligt 

Den enorme træthed som jeg følte i de første måneder af graviditeten er nu vendt stærkt tilbage, og jeg er begyndt at få lidt ondt i bækkenet når jeg ligger for længe i én stilling eller efter jeg har gået op til vuggestuen og hjem igen med Viktor (ca 8 km i alt hver dag)

Men ellers har jeg det godt er også stadig skånet for strækmærker og håber virkelig at huden klarer den sidste tid også 

Nå men ellers bruger jeg bare ventetiden til at julehygge lidt, tage fodbad, sove til middag, pakke julegaver ind, gøre rent osv osv.... 

OG tage billeder af maven 

fandt et billede fra da jeg var 4+2 og synes det er ret sjovt at se den forskel og ændring der er sket med figuren over de sidste 9 måneder  

Hvor er du fin og hvor er tiden gået stærkt alligevel...

Sender al mulig ve-støv i din retning 

Anmeld

18. december 2012

blomst84

VNB skriver:

årh 1000 tak søde 

ja ventetiden her til sidst er godt nok laaaaaang! Sidste gang kunne jeg bedre vente med tålmodighed, men tror det er fordi man ved hvilken FANTASTISK tid man går i møde nu her 

jeg fødte Viktor 40+4 sidste gang...  så jeg skal nok ikke regne med at føde før 40+ denne her gang..... desværre! men man har da lov at håbe!! 

hvordan går det med dig og mavsi?

Ja det er nok fordi vi ved hvilket vidunder der kommer ud til sidst  kan godt forstå du glœder dig, det gør jeg virkelig også.. føler der er uendelig lang tid til marts  jeg sender dig en masse ve-støv nu inden jul og igen efter jul  Det går også rigtig fint med lillesøster maven... den vokser og vokser syntes jeg.. og har da fået den første kommentar: " nøøøøøøJJJJ det er da lige op over HVA!"  

Anmeld

19. december 2012

Annette A

Sikken flot mave du har..

Håber og krydser for der sker noget inden længe og han kommer ud til Jer meget snart..

Anmeld

19. december 2012

VNB

M (: skriver:

Ja, han bliver 25 imorgen, gamle mand..

Ja, jeg håber da du får ret - vil da gerne prøve det.. Bare en måneds tid eller noget..

Ja, det må da bestemt være en kompliment - men det sidder jo også kun lige der på maven!  Jeg er stadig der, hvor jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal synes om, at folk siger, at den er "lille og fin".. 

STORT tillykke med ham idag så 

det ser dog desværre ikke ud til at bebsi gider dele fødselsdag med ham... 

jeg kan godt forstå at det er lidt med blandede følelser når folk siger din mave er lille og fin.. men er helt sikker på at det er ment på en god måde. 

Det er det ihvertfald når jeg skriver det 

Anmeld

19. december 2012

VNB

christina92 skriver:

fødte 38+0 og havde ingen optakt før vandet gik. Men løb/gik 3,6 km. tre dage inden, du kunne jo prøve det

hvor skønt at føde 38+0!

jeg går allerede ca 8 km dagligt når min søn skal til og fra vuggestuen... det må være rigeligt... 

jeg må nok bare vente på at naturen selv sætter gang i noget  

Anmeld

19. december 2012

VNB

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er du fin og hvor er tiden gået stærkt alligevel...

Sender al mulig ve-støv i din retning 

1000 tak! 

ja tiden er gået vildt stærkt... og alligevel så føles det jo også som 100 siden at jeg en dag i April fik de to flotte streger frem på testen  

jeg takker for ve-støvet og håber på det hjælper noget igang!  

Anmeld

19. december 2012

VNB

blomst84 skriver:

Ja det er nok fordi vi ved hvilket vidunder der kommer ud til sidst  kan godt forstå du glœder dig, det gør jeg virkelig også.. føler der er uendelig lang tid til marts  jeg sender dig en masse ve-støv nu inden jul og igen efter jul  Det går også rigtig fint med lillesøster maven... den vokser og vokser syntes jeg.. og har da fået den første kommentar: " nøøøøøøJJJJ det er da lige op over HVA!"  

hehe jamen folk siger jo alt muligt... 

jeg har både hørt at jeg var mega stor, og at jeg var rigtig lille...  

Men der er da heller ikke så længe til marts nu jeg har fødselsdag den 23 marts, det er go´dag 

Anmeld

19. december 2012

VNB

Kellie skriver:

Sikken flot mave du har..

Håber og krydser for der sker noget inden længe og han kommer ud til Jer meget snart..

1000 tak 

jeg håber virkelig også han snart vil ud!!!! 

håber at alt går godt med jeres lille nye, og at i er kommet på plads hjemme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.