ih 1000 tak søde! 

øv det lyder godt nok ikke til at være sjovt for dig lige nu...
det der med at vågne om natten, det gør jeg godt nok også. Det er nærmest helt fast nu at jeg vågner ved en 3-4 tiden og så ligger vågen i ca 1 time.. akkurat det samme skete i slutningen af gravditeten med Viktor, og da han var født havde ham præcis den rytme om natten! altså at han skulle ammes ca kl 3, 4 stykker
så jeg er helt sikker på at min krop er ved at indstille sig til det samme igen
kroppen er sku egentlig fuldstændig forunderlig! 
men du mener måske at du ligger vågen hele natten? for så kan jeg godt se at det er rigtig træls... og ja så kommer du da allerede i søvnmangel fra nu af..
hvordan går det ellers med bækkenet efter du blev sygemeldt?
jeg tror forresten desværre ikke at vi når at ses før jul
hele denne uge er booket op, og så har vi jo jul i næste....
men måske kommer i på barsels besøg mellem jul og nytår? (hvis jeg altså har født.... høhøhøhøh 
)
Ej det må jeg godt nok også indrømme det ikke er
Sover helt vildt elendigt... Jeg ligger vågen det meste af natten, sover omkring 1-2 timer pr. nat og ellers er det sådan rævesøvn
Er mega træt.. Og så er jeg begyndt at være mega følsom i huden, at kunne mærke alle ujævnheder i madress og krummer og så videre... Så jeg karter rundt som en tosset for at ignorere det i håb om at kunne falde i søvn... Blaaah... Nøjagtig det samme i sidste graviditet! 
Men en god ting er dog at mit bækken er LIDT bedre, eller i hvert fald slet ikke blevet værre efter jeg er blevet sygemeldt, men her de sidste par dage har det dog givet nogle gævaldige KNÆK fra sig dernede 

OG heldigvis, kan jeg stadig spise (uden at kaste op igen) (7-9-13!!!) og jeg skal endnu heller ikke op hele natten for at tisse, først tidligt på morgenen, omkring ved en 6-tiden (7-9-13!!) Jeg har så vidt muligt gjort alt hvad jeg kan for at min blære ikke skulle vænne sig til at sjatpisse i den her graviditet, for det kan jeg huske irriterede mig helt vildt i den sidste 
Ej ved du hvad søde, det er sgu forståeligt nok!! Men du/i skal jo være SUPER velkomne efter nytår engang... Jeg tror heller slet ikke jeg orker gæster lige nu... Er måske lidt juletosset lige nu hihihihi