Uge 39 - kuk kuk bebsi, kom nu ud ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

ih mange tak søde! 

hehe du kan tro at jeg også glæder mig til at kunne se mine fødder igen, og til at kunne ligge på maven, og til at mit bækken ikke knager hver gang jeg vender mig i sengen osv osv!  

MEN, jeg kan også huske at jeg savnede maven utrolig meget efter jeg havde født Viktor.. måske ikke lige de første par dage, men da vi var hjemme i faste rammer igen, så tog jeg tit mig selv i at sidde og ae min mave og føle mig helt fjollet, og for BARNET lå jo ligesom lige ved siden af mig   og jeg er ret sikker på at jeg vil savne maven igen.. især fordi vi jo ikke regner med at skulle have flere børn nu, så det er sidste gang jeg kommer til at opleve at have en gravid mave.. 

og uha ja vi håber også at han enten kommer her i denne uge, eller også venter til terminsdagen  det skulle virkelig ikke undre nogen om jeg føder juleaften... har det sådan på fornemmelsen  

hvordan går alting med dig/jer? hvor må det bare være fantastisk at sidde med ham nu? og FLOT navn i har valgt - det passe rigtig godt til ham!  er i kommet på plads hjemme igen? 

Jeg savner at det er ok at bule men ja når det kommer ro på kan det være der kommer mere afsavn.

Sidder med ham på maven nu og det er SÅ fantastisk!!!
Vi er begyndt at komme på plads. Det har krævet lidt at finde den rette rutine. Alexander havde tabt sig lidt for meget da vi var til kontrolvejning inden vi fik lov til at tage hjem i søndags, så vi har været til vejning både igår og idag og der har været 100% fokus på at få gang i amningen. Men nu virker det og han tager nok på til at de ik behøver se os igen så nu skal vi bare følge den rutine vi har fået til at virke og få det passet ind med resten af vores ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Jeg savner at det er ok at bule men ja når det kommer ro på kan det være der kommer mere afsavn.

Sidder med ham på maven nu og det er SÅ fantastisk!!!
Vi er begyndt at komme på plads. Det har krævet lidt at finde den rette rutine. Alexander havde tabt sig lidt for meget da vi var til kontrolvejning inden vi fik lov til at tage hjem i søndags, så vi har været til vejning både igår og idag og der har været 100% fokus på at få gang i amningen. Men nu virker det og han tager nok på til at de ik behøver se os igen så nu skal vi bare følge den rutine vi har fået til at virke og få det passet ind med resten af vores ting.

iiiih altså - jeg vil også sidde med MIN baby på maven 

han skal helt sikkert nok tage på nu her hvor din mælk er løbet til  

eh altså, jeg synes det er SÅ vildt at tænke på at vi har fulgtes hele vejen igennem graviditeten og nu sidder du med din baby... så kommer det godt nok lige pludselig tæt på! 

Anmeld

18. december 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

hmm - det lyder ligesom min hverdag 

jeg ligger bare på sofaen dagen lang føler jeg... har snart kløvet alle gratis dokumentar film igennem på dr.dk/dokumentar

kan forresten anbefale dig at se "hjælp vi skal føde" så sidder man virkelig og tænker over hvad det er for et smertehelvede man selv skal igennem lige om lidt... 

Sjovt du siger det... Det har jeg set igen og igen på det sidste, og jeg hyler hver gang de føder en unge
Skide godt program!
På et tidspunkt kunne man også se "jordemødrene" , et norsk program... Det var mega godt

Anmeld

18. december 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Sjovt du siger det... Det har jeg set igen og igen på det sidste, og jeg hyler hver gang de føder en unge
Skide godt program!
På et tidspunkt kunne man også se "jordemødrene" , et norsk program... Det var mega godt

hahahaha 

jeg STOR hyler også hver gang!  sidder faktisk med tårer i øjene mere eller mindre alle afsnit igennen... 

kan man ikk se det der "jordemødrene" mere så? 

jeg mangler nyt underholdning... 

Anmeld

18. december 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

hahahaha 

jeg STOR hyler også hver gang!  sidder faktisk med tårer i øjene mere eller mindre alle afsnit igennen... 

kan man ikk se det der "jordemødrene" mere så? 

jeg mangler nyt underholdning... 

Det er så vildt, og især med hende der føder i ambulancen.... Puha min største skræk!!
Man kan ikke se det på dr mere, desværre..
Men prøv at søg på Jordemødrene nrk

Anmeld

18. december 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Det er så vildt, og især med hende der føder i ambulancen.... Puha min største skræk!!

ja hende i ambulancen er vild nok! 

"nu kommer han" og SÅ kommer han sku - VUPTI! 

kan godt forstå at ham den unge ambulance mand beder om hjælp fra sin mere erfarne kollega 

synes det var lidt flabet at jordemødrene selt ikke troede på hende... tænk hvis hun havde lyttet til dem... så havde hun født derhjemme alene med hendes mor! 

Anmeld

18. december 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

fandt lige et link: 

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/697329/

her kan man se dem, hvis du skulle få lyst igen  

Anmeld

18. december 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

ja hende i ambulancen er vild nok! 

"nu kommer han" og SÅ kommer han sku - VUPTI! 

kan godt forstå at ham den unge ambulance mand beder om hjælp fra sin mere erfarne kollega 

synes det var lidt flabet at jordemødrene selt ikke troede på hende... tænk hvis hun havde lyttet til dem... så havde hun født derhjemme alene med hendes mor! 

Ja, de er lidt FOR rolige...! "Hun er nok ikke så langt, som hun selv tror hun er" øhhhhh jo

Anmeld

18. december 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

fandt lige et link: 

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/697329/

her kan man se dem, hvis du skulle få lyst igen  

Øv, kan ikke se det på min ipad

Anmeld

18. december 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, de er lidt FOR rolige...! "Hun er nok ikke så langt, som hun selv tror hun er" øhhhhh jo

ja de lød lidt for sikre i deres sag.... 

haha og mormor´en med total tobaks-stemme skulle lige have sig en smøg bagefter... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.