VNB skriver:
ih mange tak søde! 

hehe du kan tro at jeg også glæder mig til at kunne se mine fødder igen, og til at kunne ligge på maven, og til at mit bækken ikke knager hver gang jeg vender mig i sengen osv osv!
MEN, jeg kan også huske at jeg savnede maven utrolig meget efter jeg havde født Viktor.. måske ikke lige de første par dage, men da vi var hjemme i faste rammer igen, så tog jeg tit mig selv i at sidde og ae min mave og føle mig helt fjollet, og for BARNET lå jo ligesom lige ved siden af mig
og jeg er ret sikker på at jeg vil savne maven igen.. især fordi vi jo ikke regner med at skulle have flere børn nu, så det er sidste gang jeg kommer til at opleve at have en gravid mave..
og uha ja vi håber også at han enten kommer her i denne uge, eller også venter til terminsdagen
det skulle virkelig ikke undre nogen om jeg føder juleaften... har det sådan på fornemmelsen 
hvordan går alting med dig/jer? hvor må det bare være fantastisk at sidde med ham nu? og FLOT navn i har valgt - det passe rigtig godt til ham!
er i kommet på plads hjemme igen?
Jeg savner at det er ok at bule

men ja når det kommer ro på kan det være der kommer mere afsavn.
Sidder med ham på maven nu og det er SÅ fantastisk!!!

Vi er begyndt at komme på plads. Det har krævet lidt at finde den rette rutine. Alexander havde tabt sig lidt for meget da vi var til kontrolvejning inden vi fik lov til at tage hjem i søndags, så vi har været til vejning både igår og idag og der har været 100% fokus på at få gang i amningen. Men nu virker det og han tager nok på til at de ik behøver se os igen så nu skal vi bare følge den rutine vi har fået til at virke og få det passet ind med resten af vores ting.
Anmeld