Miss BananaHammock skriver:
Du er som altid gudeskøn. Virkelig flot gravid!
Og ved du hvad - jeg troede jeg ville savne den skønne mave, men når jeg sidder og ser på dine billeder er der ikke jalousi, blot en glæde over at jeg kan se mine fødder igen
Men du har jo prøvet det med at føde før, så det var nok bare mig der var i dyb sorg over at miste maven
hehe
Håber snart jeres guldklump kommer - og hvis ikke før jul, så at han først liiiige venter til efter maden og gaverne 
Glæder mig til at se ham. 
ih mange tak søde! 

hehe du kan tro at jeg også glæder mig til at kunne se mine fødder igen, og til at kunne ligge på maven, og til at mit bækken ikke knager hver gang jeg vender mig i sengen osv osv!
MEN, jeg kan også huske at jeg savnede maven utrolig meget efter jeg havde født Viktor.. måske ikke lige de første par dage, men da vi var hjemme i faste rammer igen, så tog jeg tit mig selv i at sidde og ae min mave og føle mig helt fjollet, og for BARNET lå jo ligesom lige ved siden af mig
og jeg er ret sikker på at jeg vil savne maven igen.. især fordi vi jo ikke regner med at skulle have flere børn nu, så det er sidste gang jeg kommer til at opleve at have en gravid mave..
og uha ja vi håber også at han enten kommer her i denne uge, eller også venter til terminsdagen
det skulle virkelig ikke undre nogen om jeg føder juleaften... har det sådan på fornemmelsen 
hvordan går alting med dig/jer? hvor må det bare være fantastisk at sidde med ham nu? og FLOT navn i har valgt - det passe rigtig godt til ham!
er i kommet på plads hjemme igen?
Anmeld