Uge 39 - kuk kuk bebsi, kom nu ud ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

christina92

VNB skriver:

årh 1000 tak! 

både for komplimentet og for ve-støvet! Håber at det hjælper og at jeg snart kan begynde at mærke optakt til fødslen 

Puster hvertfald så hårdt og så meget jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

VNB

christina92 skriver:

Puster hvertfald så hårdt og så meget jeg kan

haps haps! 

var det egentlig ikke dig som fødte i uge 39 ca? måske du har nogle gode fif til at sætte lidt gang i nogle veer??? 

Anmeld

18. december 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

Venter, venter, venter.... det er lige præcis hvad vi gør lige nu 

Jeg ved jo godt at vi kan risikere at skulle vente helt til efter nytår.... men man har jo altid lov til at håbe på at den lille fyr vil ud snarest muligt 

Den enorme træthed som jeg følte i de første måneder af graviditeten er nu vendt stærkt tilbage, og jeg er begyndt at få lidt ondt i bækkenet når jeg ligger for længe i én stilling eller efter jeg har gået op til vuggestuen og hjem igen med Viktor (ca 8 km i alt hver dag)

Men ellers har jeg det godt er også stadig skånet for strækmærker og håber virkelig at huden klarer den sidste tid også 

Nå men ellers bruger jeg bare ventetiden til at julehygge lidt, tage fodbad, sove til middag, pakke julegaver ind, gøre rent osv osv.... 

OG tage billeder af maven 

fandt et billede fra da jeg var 4+2 og synes det er ret sjovt at se den forskel og ændring der er sket med figuren over de sidste 9 måneder  

Du er som altid gudeskøn. Virkelig flot gravid! Og ved du hvad - jeg troede jeg ville savne den skønne mave, men når jeg sidder og ser på dine billeder er der ikke jalousi, blot en glæde over at jeg kan se mine fødder igen Men du har jo prøvet det med at føde før, så det var nok bare mig der var i dyb sorg over at miste maven hehe

Håber snart jeres guldklump kommer - og hvis ikke før jul, så at han først liiiige venter til efter maden og gaverne

Glæder mig til at se ham.

Anmeld

18. december 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Du er som altid gudeskøn. Virkelig flot gravid! Og ved du hvad - jeg troede jeg ville savne den skønne mave, men når jeg sidder og ser på dine billeder er der ikke jalousi, blot en glæde over at jeg kan se mine fødder igen Men du har jo prøvet det med at føde før, så det var nok bare mig der var i dyb sorg over at miste maven hehe

Håber snart jeres guldklump kommer - og hvis ikke før jul, så at han først liiiige venter til efter maden og gaverne

Glæder mig til at se ham.

ih mange tak søde! 

hehe du kan tro at jeg også glæder mig til at kunne se mine fødder igen, og til at kunne ligge på maven, og til at mit bækken ikke knager hver gang jeg vender mig i sengen osv osv!  

MEN, jeg kan også huske at jeg savnede maven utrolig meget efter jeg havde født Viktor.. måske ikke lige de første par dage, men da vi var hjemme i faste rammer igen, så tog jeg tit mig selv i at sidde og ae min mave og føle mig helt fjollet, og for BARNET lå jo ligesom lige ved siden af mig   og jeg er ret sikker på at jeg vil savne maven igen.. især fordi vi jo ikke regner med at skulle have flere børn nu, så det er sidste gang jeg kommer til at opleve at have en gravid mave.. 

og uha ja vi håber også at han enten kommer her i denne uge, eller også venter til terminsdagen  det skulle virkelig ikke undre nogen om jeg føder juleaften... har det sådan på fornemmelsen  

hvordan går alting med dig/jer? hvor må det bare være fantastisk at sidde med ham nu? og FLOT navn i har valgt - det passe rigtig godt til ham!  er i kommet på plads hjemme igen? 

Anmeld

18. december 2012

_-Kathrine-_

Kom så uuuuud lillebror

Anmeld

18. december 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Kom så uuuuud lillebror

jaaaaaaa! kom så, kom så, kom sååååå 

og lige over  

du må også være ret utålmodig snart? 

Anmeld

18. december 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

jaaaaaaa! kom så, kom så, kom sååååå 

og lige over  

du må også være ret utålmodig snart? 

MEGA utålmodig
Men nyder lige den her uge i stilhed, inden begge drenge går på juleferie - så laver absolut ikke en pind (udover det praktske) og sover hele formiddagen væk

Anmeld

18. december 2012

pussekat

VNB skriver:

Venter, venter, venter.... det er lige præcis hvad vi gør lige nu 

Jeg ved jo godt at vi kan risikere at skulle vente helt til efter nytår.... men man har jo altid lov til at håbe på at den lille fyr vil ud snarest muligt 

Den enorme træthed som jeg følte i de første måneder af graviditeten er nu vendt stærkt tilbage, og jeg er begyndt at få lidt ondt i bækkenet når jeg ligger for længe i én stilling eller efter jeg har gået op til vuggestuen og hjem igen med Viktor (ca 8 km i alt hver dag)

Men ellers har jeg det godt er også stadig skånet for strækmærker og håber virkelig at huden klarer den sidste tid også 

Nå men ellers bruger jeg bare ventetiden til at julehygge lidt, tage fodbad, sove til middag, pakke julegaver ind, gøre rent osv osv.... 

OG tage billeder af maven 

fandt et billede fra da jeg var 4+2 og synes det er ret sjovt at se den forskel og ændring der er sket med figuren over de sidste 9 måneder  

hejsa
du få ham i julegave han vil da føde den 24

Anmeld

18. december 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

MEGA utålmodig
Men nyder lige den her uge i stilhed, inden begge drenge går på juleferie - så laver absolut ikke en pind (udover det praktske) og sover hele formiddagen væk

hmm - det lyder ligesom min hverdag 

jeg ligger bare på sofaen dagen lang føler jeg... har snart kløvet alle gratis dokumentar film igennem på dr.dk/dokumentar

kan forresten anbefale dig at se "hjælp vi skal føde" så sidder man virkelig og tænker over hvad det er for et smertehelvede man selv skal igennem lige om lidt... 

Anmeld

18. december 2012

VNB

hejsa
du få ham i julegave han vil da føde den 24

hehe tror du? 

det skulle virkelig ikke undre nogen.. har også selv meget på fornemmelsen at han vælger at komme juleaften.. 

men så blir det da vores livs ALLER bedste julegave! uden tvivl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.