Uge 39 - kuk kuk bebsi, kom nu ud ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

VNB

Miss Kat skriver:

Sikke en fin mave, der er godt nok sket noget.  

mange mange tak! 

og stort tillykke med en veloverstået MD scanning! Hvor dejligt at vide at alt er ok, og at din mand fik ret i at i venter jer en skøn lille datter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

blomst84

WOW en smuk mave du render rundt med  og ja ventetiden er helt ulidelig her anden gang syntes jeg  hvornår fødte du Viktor? altså i hvilken uge 

Anmeld

18. december 2012

VNB

blomst84 skriver:

WOW en smuk mave du render rundt med  og ja ventetiden er helt ulidelig her anden gang syntes jeg  hvornår fødte du Viktor? altså i hvilken uge 

årh 1000 tak søde 

ja ventetiden her til sidst er godt nok laaaaaang! Sidste gang kunne jeg bedre vente med tålmodighed, men tror det er fordi man ved hvilken FANTASTISK tid man går i møde nu her 

jeg fødte Viktor 40+4 sidste gang...  så jeg skal nok ikke regne med at føde før 40+ denne her gang..... desværre! men man har da lov at håbe!! 

hvordan går det med dig og mavsi?

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

Venter, venter, venter.... det er lige præcis hvad vi gør lige nu 

Jeg ved jo godt at vi kan risikere at skulle vente helt til efter nytår.... men man har jo altid lov til at håbe på at den lille fyr vil ud snarest muligt 

Den enorme træthed som jeg følte i de første måneder af graviditeten er nu vendt stærkt tilbage, og jeg er begyndt at få lidt ondt i bækkenet når jeg ligger for længe i én stilling eller efter jeg har gået op til vuggestuen og hjem igen med Viktor (ca 8 km i alt hver dag)

Men ellers har jeg det godt er også stadig skånet for strækmærker og håber virkelig at huden klarer den sidste tid også 

Nå men ellers bruger jeg bare ventetiden til at julehygge lidt, tage fodbad, sove til middag, pakke julegaver ind, gøre rent osv osv.... 

OG tage billeder af maven 

fandt et billede fra da jeg var 4+2 og synes det er ret sjovt at se den forskel og ændring der er sket med figuren over de sidste 9 måneder  

Kan du så komme ud bebsi!!!

Dejligt at høre du stadig har det godt søde!! Jeg er desværre begyndt at mærke den store maves tag... Jeg kan næsten ikke rejse mig fra sofaen eller sengen, er begyndt at vralte helt vildt, kan ikke ligge på ryggen mere og om natten gør det vildt ondt at ligge på siderne, fordi jeg ligger for længe i den samme stilling... Og udover det, så er jeg begyndt at sove med et øje åben allerede... Det er altså skørt at jeg allerede er begyndt på det, der er jo halvanden måned til endnu, men ja, jeg skal åbenbart være træt igen når jeg skal føde heheh

Og så smuk du er!! 

Anmeld

18. december 2012

M (:

VNB skriver:

haha ja når man sætter billederne op ved siden af hinanden sådan der, kan man da virkelig se hvor meget der er sket!  Man ligger jo ikke så meget mærke til hvor meget maven er vokset i det daglige... 

tak for ve-støvet! Håber at det virker  

ville blive meget overrasket hvis jeg føder inden for de næste par døgn... synes ikke rigtig der er de store optræk til noget. kun en masse plukveer som ikke bliver til mere....  

men det kan jo selvfølgelig lige pludselig gå stærkt... Viktors fødsel tog kun ca 6 timer  

Ja, jeg kan se det allerede nu, hvis jeg bare sætter billeder op over for hinanden med 14 dages mellemrum - og hvis man kigger på billeder fra uge 5, så er der sket vildt meget! 

Ja, hvem ved, måske han overrasker? Og d. 19 er da en god dato - det synes Andreas i hvert fald

Anmeld

18. december 2012

Miss Kat

VNB skriver:

mange mange tak! 

og stort tillykke med en veloverstået MD scanning! Hvor dejligt at vide at alt er ok, og at din mand fik ret i at i venter jer en skøn lille datter 

Mange tak skal du ha', det er stort!  

Anmeld

18. december 2012

christina92

VNB skriver:

Venter, venter, venter.... det er lige præcis hvad vi gør lige nu 

Jeg ved jo godt at vi kan risikere at skulle vente helt til efter nytår.... men man har jo altid lov til at håbe på at den lille fyr vil ud snarest muligt 

Den enorme træthed som jeg følte i de første måneder af graviditeten er nu vendt stærkt tilbage, og jeg er begyndt at få lidt ondt i bækkenet når jeg ligger for længe i én stilling eller efter jeg har gået op til vuggestuen og hjem igen med Viktor (ca 8 km i alt hver dag)

Men ellers har jeg det godt er også stadig skånet for strækmærker og håber virkelig at huden klarer den sidste tid også 

Nå men ellers bruger jeg bare ventetiden til at julehygge lidt, tage fodbad, sove til middag, pakke julegaver ind, gøre rent osv osv.... 

OG tage billeder af maven 

fandt et billede fra da jeg var 4+2 og synes det er ret sjovt at se den forskel og ændring der er sket med figuren over de sidste 9 måneder  

Lækker lækker mave. den sidder bare så flot på dig

Puster ve-støv i din retning og rigtig god fødsel

Anmeld

18. december 2012

VNB

Muhmi skriver:

Kan du så komme ud bebsi!!!

Dejligt at høre du stadig har det godt søde!! Jeg er desværre begyndt at mærke den store maves tag... Jeg kan næsten ikke rejse mig fra sofaen eller sengen, er begyndt at vralte helt vildt, kan ikke ligge på ryggen mere og om natten gør det vildt ondt at ligge på siderne, fordi jeg ligger for længe i den samme stilling... Og udover det, så er jeg begyndt at sove med et øje åben allerede... Det er altså skørt at jeg allerede er begyndt på det, der er jo halvanden måned til endnu, men ja, jeg skal åbenbart være træt igen når jeg skal føde heheh

Og så smuk du er!! 

ih 1000 tak søde! 

øv det lyder godt nok ikke til at være sjovt for dig lige nu...  

det der med at vågne om natten, det gør jeg godt nok også. Det er nærmest helt fast nu at jeg vågner ved en 3-4 tiden og så ligger vågen i ca 1 time.. akkurat det samme skete i slutningen af gravditeten med Viktor, og da han var født havde ham præcis den rytme om natten! altså at han skulle ammes ca kl 3, 4 stykker  

så jeg er helt sikker på at min krop er ved at indstille sig til det samme igen kroppen er sku egentlig fuldstændig forunderlig! 

men du mener måske at du ligger vågen hele natten? for så kan jeg godt se at det er rigtig træls... og ja så kommer du da allerede i søvnmangel fra nu af.. 

hvordan går det ellers med bækkenet efter du blev sygemeldt? 

jeg tror forresten desværre ikke at vi når at ses før jul  hele denne uge er booket op, og så har vi jo jul i næste.... 

men måske kommer i på barsels besøg mellem jul og nytår? (hvis jeg altså har født.... høhøhøhøh )

Anmeld

18. december 2012

VNB

M (: skriver:

Ja, jeg kan se det allerede nu, hvis jeg bare sætter billeder op over for hinanden med 14 dages mellemrum - og hvis man kigger på billeder fra uge 5, så er der sket vildt meget! 

Ja, hvem ved, måske han overrasker? Og d. 19 er da en god dato - det synes Andreas i hvert fald

har han fødselsdag den 19 dec? uh jeg ville ØNSKE at det skete... meeeen må nok hellere være realistisk 

ja jeg synes også SAGTENS jeg kan se stor forskel på dine første mavebilleder og så nu  

så bare vent og se, jeg får nok ret i at du sagtens kan nå at ende med en stoooor mave tilsidst 

jeg ser faktisk større ud på billeder end i virkeligheden synes jeg... mange tror ikke på at jeg har termin om 11 dage... så det tager jeg da som et kompliment  

Anmeld

18. december 2012

VNB

christina92 skriver:

Lækker lækker mave. den sidder bare så flot på dig

Puster ve-støv i din retning og rigtig god fødsel

årh 1000 tak! 

både for komplimentet og for ve-støvet! Håber at det hjælper og at jeg snart kan begynde at mærke optakt til fødslen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.