Skal vi invitere dem juleaften? Læs først!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Han vil bestemt hygge sig, men har haft store problemer med depressioner de seneste år og bliver i perioder væk fra familiearrangementer fordi han ikke kan rumme det!

Så synes jeg faktisk ikke valget er så svært.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Så synes jeg faktisk ikke valget er så svært.. 

Hvad mener du?

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Hvad mener du?

Hvis han vil hygge sig uanset, så kan jeg ikke se, hvorfor de ikke skulle komme.. 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Hvis han vil hygge sig uanset, så kan jeg ikke se, hvorfor de ikke skulle komme.. 

Jah - jeg tror da bestemt at han vil hygge sig!

For mig ligger der noget helt andet i det! Jeg synes alle fire søskende burde sætte sig sammen og finde ud af hvorfor de pludselig er blevet ekskluderet! Vi kan jo godt invitere dem i år, men det er jo kun en midlertidig løsning - Hvaså med fremtiden!?

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Jah - jeg tror da bestemt at han vil hygge sig!

For mig ligger der noget helt andet i det! Jeg synes alle fire søskende burde sætte sig sammen og finde ud af hvorfor de pludselig er blevet ekskluderet! Vi kan jo godt invitere dem i år, men det er jo kun en midlertidig løsning - Hvaså med fremtiden!?

Ja, men det er så en helt anden snak.. Det er nok ikke realistisk at det løser sig i år, men inden næste jul, hvor de alle sammen skal holde fælles jul er de jo nødt til at få snakket om tingene. 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Ja, men det er så en helt anden snak.. Det er nok ikke realistisk at det løser sig i år, men inden næste jul, hvor de alle sammen skal holde fælles jul er de jo nødt til at få snakket om tingene. 

Ja præcis! Synes det er synd for mine svigerforældre! De hader julen fordi der altid er ballade om hvem der kommer osv! De vil rejse væk for at slippe!

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Ja præcis! Synes det er synd for mine svigerforældre! De hader julen fordi der altid er ballade om hvem der kommer osv! De vil rejse væk for at slippe!

Hm, ja, men så er det måske bare det de skulle gøre.. Men i år er det lidt sent, og synes det er synd, hvis den anden familie skal sidde alene.. 

Anmeld

16. december 2012

Møller

Hvis I ikke har nogle problemer med at være i stue med de andre, så sig for pokker ja. Deres børn er også så store at de om få år begynder at holde jul osv. med kærester nyd de år man har familien omkring sig, pludselig er børnene spredt over det hele og gider ikke familiekomsammen. Iøvrigt er traditioner omkring jul rigtig svære at ændre, der er ikke altid onde tanker eller uvenskab i luften fordi nogle ønsker noget andet et år. Det er nogle timer en aften det drejer sig om, og lur mig om ikke moster m. familie vil juble hvis I siger ja. Ville det ikke være dejligt at sprede den glæde istedet for at I måske sidder juleaften og har lidt dårlig samvittighed over at I sagde nej.

Anmeld

16. december 2012

Nessie

Jeg ville helt klart sige ja, det ville kun være hyggeligt

Ved Daniels første jul, inviterede vi min kærestes søskende og deres børn med hjem til mine forældre, og det var rigtig hyggeligt

Anmeld

16. december 2012

Hulubulu86

Hvis jeg var din svigermor ville jeg invitere dem.

Familien er alt for mig og hvis det var min søster (om mange mange mange år) så havde hun fået et klart ja (og svigerfar et klap over nallerne for at sige nej)

Jeg er så også vant til at være mange i julen (da vi er en sammenbragt familie) og er ved at dø ved tanken om at jeg måske ikke kan komme hjem til Danmark i julen, men skal fejre jul alene med min mand og søn (min mand fejrer ikke jul)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.