din fødsel og dit smertelindring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

L&V

1990h skriver:

ddesidder og læser om de forskellige smertelindringer man kan få under en fødsel?..

det kunne være rart hvis nogle vil komme med lidt gode, samt øv historier hvis der findes den..omkring de forskellige midler.

fik du smertelindring, i såfald hvilken, hjalp det osv osv?

Jeg tror jeg prøvede alt hvad der var Først fik jeg akupunktur det hjalp i nogle timer, ahh. Så fik jeg bistik, av for satan det gjorde mega ondt og hjalp ikke en dyt. Der efter fik jeg varmepude, heller ikke godt også ilt i maske som jeg brækkede mig af

Sluttede af med en epi som er og bliver min ven.. Ih det var dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Bassemor<3

1990h skriver:

vil du forklare lidt om hvad bistik er?

skal til noget fødselsforberedelse i februar hvor de vil fortælle en masse..så bliver man nok mere klar i hovedet omkring de forskellige ting..

hvis det stod til mig sku jeg jo helst sove mig fra det hele hah:p.

aavs, min mor fik også ks med min bor for over 30 år siden..og hun kunne mærke da de skar..

Bistik er det man også kalder steriltvandspabler, det er hvor der sprøjter lidt saltvand ind under huden, det virker ved at den smerte der komme ligesom lammer hjernen fra at optage mere smerte fra det område. De virkede ok, men skal IKKE have dem igen !

Jeg kunne også mærke da de skar !

Anmeld

14. december 2012

MariaKyedDK

1990h skriver:

sidder og læser om de forskellige smertelindringer man kan få under en fødsel?..

det kunne være rart hvis nogle vil komme med lidt gode, samt øv historier hvis der findes den..omkring de forskellige midler.

kan desværre ikke hjælpe, da jeg Intet smertestillende fik overhoved...

Anmeld

14. december 2012

1990h

tusinde tak for alle jeres imput..der noget jeg kan gå igang med at læse smiler

Anmeld

14. december 2012

Blirnokaldrigfru

1990h skriver:

sidder og læser om de forskellige smertelindringer man kan få under en fødsel?..

Jeg fik ingen smertelindring, men jeg brugte den rigtige vejrtrækning jeg er panisk for nåle og den slags, så det var bedst for mig uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.