1990h skriver:
sidder og læser om de forskellige smertelindringer man kan få under en fødsel?..
det kunne være rart hvis nogle vil komme med lidt gode, samt øv historier hvis der findes den..omkring de forskellige midler.
fik du smertelindring, i såfald hvilken, hjalp det osv osv?
Hejsa

Jeg vil gerne fortælle lidt, jeg havde bestemt mig for at jeg ikke ville have noget medicinsk smertelindring og klarede mig uden helt til jeg fik epi. pga. akut kejsersnit.
Indtil da brugte jeg meget varme, jeg var i varmt bad, som var seriøst varmt jeg sad og kogte og jm fattede slet ikke jeg kunne holde til det, men det var SKØNT !

dog havde jeg brug for at ligge ned engang imellem og når jeg var oppe af vande fik jeg en dyne på som havde lagt under varmelampem

da jeg ikke længere synes jeg gad badekaret fik jeg varmeposer på som sad fint rundt i kanten af mormortrussen
Jeg fik også akupunktur som jeg synes virkede skide godt, fik 2 nåle i, som sad omme i lænden de blev tapet fast og sad der hele tiden de kom først ud efter ks, da det hele skulle gå stærkt og vi glemte alt om dem

Men det hjalp rigtig meget

Dertil fik jeg også de der bistik FOR SATAN I HELVEDE OG SGU hvor gjorde de bare sindsygt ondt at få lagt, så ondt at jeg sagde stop da hun havde lagt to på lænden, så hellere veer

Så dem skal jeg IKKE have igen

Epien kan jeg ikke fortælle ret meget godt om, den virkede nemlig ikke ordentlig så det kunne mærkes da jeg fik ks

AV
Håber du kunne bruge det til lidt
Anmeld