39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

nielsen80

Du får også lige et held og lykke herinde du er meget smuk gravid, og er sikker på, du bliver en endnu smukkere mor.

Vil tænke på dig imorgen, og glæder mig til at få en opdatering, når overskuddet er til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Moma

Sikke smuk den mave er til dig. Det bliver bare så spændende for jer i morgen. Det må være så vildt nærmest at kende tidpunktet for, hvornår I ser lillemanden. 

Pøj pøj med i morgen, der jo bliver en fantastisk dag for jer! 

Anmeld

13. december 2012

Frk-Lotusblomst

Så smuk mave.

Glæder mig helt vildt til at høre om kejsersnittet og se den bette fyr.

Anmeld

13. december 2012

1990h

Miss BananaHammock skriver:

Så er det sidste omgang billeder for denne gang. Imorgen får vi lov at møde vores guldklump.

Vægt: stadig ligeomkring +15
Væske: Intet at skrive hjem om
"Smerter": Øm lænd, juniors hoved i mine ribben, plukveer - generelt meget normalt.
Mig: Total rundt på gulvet over at det er imorgen .... IMORGEN!! Ingen søvn til mig i nat

Glæder mig til at starte i en anden kategori med billeder fra næste uge. Nemlig nyfødt og "nu skal babyfedtet af"

i have to ask..har du brugt creme mod strækmærker..du har sådan en flot mave

held og lykke i morgen

Anmeld

14. december 2012

Aabye

Wiiii så er det i dag det sker.. Hvor er det spændende.. Held og lykke til dig og din mand.. I må da også være noget så spændte på at få lille fisen i armene

Anmeld

14. december 2012

M (:

Så er det sidste omgang billeder for denne gang. Imorgen får vi lov at møde vores guldklump.

"Smerter": Øm lænd, juniors hoved i mine ribben, plukveer - generelt meget normalt.
Mig: Total rundt på gulvet over at det er imorgen .... IMORGEN!! Ingen søvn til mig i nat

Glæder mig til at starte i en anden kategori med billeder fra næste uge. Nemlig nyfødt og "nu skal babyfedtet af"

Held og lykke IDAG! Hvor er det VILDT! Glæder mig til at se billeder af junior!  

Anmeld

14. december 2012

M&N

M (: skriver:

Held og lykke IDAG! Hvor er det VILDT! Glæder mig til at se billeder af junior!  

Weeee så er det idag den lille supermand kommer til verdenen! Er helt spændt på hendes vegne!!!! Håber det går rigtig godt idag 

Anmeld

14. december 2012

Nadia&Daniel

https://www.baby.dk/debat/202620pi1/ordet-er-frit/har-sommerfugle-i-maven---.aspx#GoToMessage

Anmeld

14. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fin mave! Og ja det bliver dejligt at se bette fisen!

Håber i får en helt fantastisk oplevelse! Vh stine

Anmeld

14. december 2012

M (:

BabyWish2012 <3 skriver:

Weeee så er det idag den lille supermand kommer til verdenen! Er helt spændt på hendes vegne!!!! Håber det går rigtig godt idag 

Ja, det er da bare MEGA spændende! Glæder mig rigtig meget til update og billedspam!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.