Har sommerfugle i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Nadia&Daniel

...på vejerne af Miss BananaHammock og hendes mand

For i dag bliver de MOR og FAR  

Kan selv huske hvordan natten var op til dagen hvor vi blev forældre (planlagt kejsersnit) - og hvordan morgen var - og ja, hele dagen, ugen og årene efter

Glæder mig meget til fb og billeder (og ikke mindst høre hvordan det er gået og hvordan hun har det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Mette.

Nadia&Daniel skriver:

Kan selv huske hvordan natten var op til dagen hvor vi blev forældre (planlagt kejsersnit) - og hvordan morgen var - og ja, hele dagen, ugen og årene efter

Glæder mig meget til fb og billeder (og ikke mindst høre hvordan det er gået og hvordan hun har det)

Ih ja, det er såå spændende. Jeg håber det hele kommer til at gå rigtig godt og se snart får deres lille dreng ud.

Anmeld

14. december 2012

nielsen80

Nadia&Daniel skriver:

Det er så spændende for dem og så dejligt. Det har været en lang vej, som snart ender meget lykkeligt. Har også tænkt på dem hele morgenen, mens jeg kigger på mit eget mirakel.

Anmeld

14. december 2012

StineW79

14. december 2012

Solstrålebørn

14. december 2012

Miss BananaHammock

Hvor er I skønne tøser. Laver lige en kort Update om lidt. Nettet er elendigt på stuen så er på min iPhone. Så får I en længere beretning og masser af billeder og kærlighed når jeg kommer hjem :0)

Anmeld

14. december 2012

MorDk

Miss BananaHammock skriver:

Hvor er I skønne tøser. Laver lige en kort Update om lidt. Nettet er elendigt på stuen så er på min iPhone. Så får I en længere beretning og masser af billeder og kærlighed når jeg kommer hjem :0)

Åhhh det er BARE så spændende ♥ Får sgu helt kuldegyyyyyys ved tanken! Ihhh altså!!!

♥ ♥ ♥

Anmeld

14. december 2012

Nadia&Daniel

Miss BananaHammock skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.