39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Så er det sidste omgang billeder for denne gang. Imorgen får vi lov at møde vores guldklump.

Vægt: stadig ligeomkring +15
Væske: Intet at skrive hjem om
"Smerter": Øm lænd, juniors hoved i mine ribben, plukveer - generelt meget normalt.
Mig: Total rundt på gulvet over at det er imorgen .... IMORGEN!! Ingen søvn til mig i nat

Glæder mig til at starte i en anden kategori med billeder fra næste uge. Nemlig nyfødt og "nu skal babyfedtet af"

sidste mavebillede - hvor vildt!

Lige nu sidder du sikkert med jeres lille nye søn i armene  iH altså hvor jeg glæder mig til at se billeder af ham! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Miss BananaHammock

1990h skriver:

i have to ask..har du brugt creme mod strækmærker..du har sådan en flot mave

held og lykke i morgen

Kan se jeg har glemt at svare dig

Jeg har smurt min mave med den creme fra Matas de kalder mor/baby creme. Men jeg har ikke været konsekvent - så tror ikke det har virket decideret mod strækmærker, men mere imod den kløen man tit får med at huden strækker sig.

Jeg har hørt at man ikke kan smørre sig fra strækmærker - jeg har nok bare været heldig at jeg har været forskånet.

Anmeld

19. december 2012

1990h

Miss BananaHammock skriver:

Kan se jeg har glemt at svare dig

Jeg har smurt min mave med den creme fra Matas de kalder mor/baby creme. Men jeg har ikke været konsekvent - så tror ikke det har virket decideret mod strækmærker, men mere imod den kløen man tit får med at huden strækker sig.

Jeg har hørt at man ikke kan smørre sig fra strækmærker - jeg har nok bare været heldig at jeg har været forskånet.

det også den jeg bruger.smøre mig også med morbarn mave olien for det meste..da jeg ikke har oplevet huden klø endnu.

ihhj håber jeg er ligeså heldig som dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.