39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.155 visninger
32 svar
0 synes godt om
13. december 2012

Miss BananaHammock

Så er det sidste omgang billeder for denne gang. Imorgen får vi lov at møde vores guldklump.

Vægt: stadig ligeomkring +15
Væske: Intet at skrive hjem om
"Smerter": Øm lænd, juniors hoved i mine ribben, plukveer - generelt meget normalt.
Mig: Total rundt på gulvet over at det er imorgen .... IMORGEN!! Ingen søvn til mig i nat

Glæder mig til at starte i en anden kategori med billeder fra næste uge. Nemlig nyfødt og "nu skal babyfedtet af"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

BigHope13

Så smuk
bliver rigtig spændende at se julemanden snart, og glæder mig til at se billederne forhåbentlig læse lidt om forløbet.

Held og lykke og tusind tanker herfra

Anmeld

13. december 2012

tarkoflen

Så fin! Jeg tænker på dig i morgen og glæder mig til du får overskud til at præsentere vidunderet

Anmeld

13. december 2012

BigHope13

BigBabyWish12 skriver:

Så smuk
bliver rigtig spændende at se julemanden snart, og glæder mig til at se billederne forhåbentlig læse lidt om forløbet.

Held og lykke og tusind tanker herfra

Hmm lillemanden skulle der stå, kan ikke rette fra mobil Haha

Anmeld

13. december 2012

M&N

Miss BananaHammock skriver:

Så er det sidste omgang billeder for denne gang. Imorgen får vi lov at møde vores guldklump.

"Smerter": Øm lænd, juniors hoved i mine ribben, plukveer - generelt meget normalt.
Mig: Total rundt på gulvet over at det er imorgen .... IMORGEN!! Ingen søvn til mig i nat

Glæder mig til at starte i en anden kategori med billeder fra næste uge. Nemlig nyfødt og "nu skal babyfedtet af"

Hvor er du smuk! Sikke en fin mave, det er helt mærkeligt ikke at se dine ugentlige mave billeder..

Uhh altså, bliver helt spændt og får kriller i maven på dine vegne! Tænk at han kommer imorgen og tænk at have den viden om at man får sit barn i armene imorgen! Hvor må det være en vild følelse!!!!!!

Glæder mig til at hører om hvordan det hele er gået og se den lille prins 

Anmeld

13. december 2012

Miss BananaHammock

BigBabyWish12 skriver:

Hmm lillemanden skulle der stå, kan ikke rette fra mobil Haha

hehe... den lille julemand. Ja han kommer jo godt som en gave

Anmeld

13. december 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Så fin! Jeg tænker på dig i morgen og glæder mig til du får overskud til at præsentere vidunderet

Glæder mig til at præsentere ham for jer

Anmeld

13. december 2012

Miss BananaHammock

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er du smuk! Sikke en fin mave, det er helt mærkeligt ikke at se dine ugentlige mave billeder..

Uhh altså, bliver helt spændt og får kriller i maven på dine vegne! Tænk at han kommer imorgen og tænk at have den viden om at man får sit barn i armene imorgen! Hvor må det være en vild følelse!!!!!!

Glæder mig til at hører om hvordan det hele er gået og se den lille prins 

Bliver virkelig også mærkeligt ikke at have maven og de daglige spark og istedet stå med en levende lille fyr i armene.

Anmeld

13. december 2012

Babydrøm

Miss BananaHammock skriver:

Hvor er du fin  Hvor er det spændende at I i morgen har jeres søn i armene, sender en masse varme tanker til jer 

Anmeld

13. december 2012

_-Kathrine-_

Ihhh... Hvor spændende!!
Mange gange held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.