39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Miss BananaHammock

AnnL skriver:

Hvor er du fin  Hvor er det spændende at I i morgen har jeres søn i armene, sender en masse varme tanker til jer 

Tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Ihhh... Hvor spændende!!
Mange gange held og lykke med det hele

og nervepirrende

tak

Anmeld

13. december 2012

_-Kathrine-_

Miss BananaHammock skriver:

og nervepirrende

tak

Dét kan jeg godt forstå!!
Og kan også godt forstå hvis du ikke får sovet særlig meget i nat...!

Anmeld

13. december 2012

Camillos

Så er det sidste omgang billeder for denne gang. Imorgen får vi lov at møde vores guldklump.

Vægt: stadig ligeomkring +15
Væske: Intet at skrive hjem om
"Smerter": Øm lænd, juniors hoved i mine ribben, plukveer - generelt meget normalt.
Mig: Total rundt på gulvet over at det er imorgen .... IMORGEN!! Ingen søvn til mig i nat

Glæder mig til at starte i en anden kategori med billeder fra næste uge. Nemlig nyfødt og "nu skal babyfedtet af"

håber alt går godt får helt tårer i øjnene når jeg ser dine mavebilleder og tænker tilbage på min egen mave og den fantastiske vilde følelse at blive  mor held og lykke søde

Anmeld

13. december 2012

Miss BananaHammock

Camillos skriver:

håber alt går godt får helt tårer i øjnene når jeg ser dine mavebilleder og tænker tilbage på min egen mave og den fantastiske vilde følelse at blive  mor held og lykke søde

Kan slet ikke få den tanke ind i kroppen at jeg bliver moar imorgen... kan slet ikke forestille mig hvilken fantastisk følelse det bliver. Er lige pt. bare overvældet af "sorg" over at skulle sige farvel til det jeg har nu. Tror simpelhen ikke min hjerne kan se længere end lige nu, da den ikke aner hvad der venter

Anmeld

13. december 2012

Nadia&Daniel

Så er det sidste omgang billeder for denne gang. Imorgen får vi lov at møde vores guldklump.

"Smerter": Øm lænd, juniors hoved i mine ribben, plukveer - generelt meget normalt.
Mig: Total rundt på gulvet over at det er imorgen .... IMORGEN!! Ingen søvn til mig i nat

Glæder mig til at starte i en anden kategori med billeder fra næste uge. Nemlig nyfødt og "nu skal babyfedtet af"

Har haft dig meget i tankerne i dag - husker tilbage da Daniel og jeg skulle have vores baby -og titlerne mor og far

Glæder mig meget til fb og billeder af den lille ny

I må virkelig have en FANTASTISK dag med masser af kærlighed og glædeståre

Anmeld

13. december 2012

Miss BananaHammock

Nadia&Daniel skriver:

Har haft dig meget i tankerne i dag - husker tilbage da Daniel og jeg skulle have vores baby -og titlerne mor og far

Glæder mig meget til fb og billeder af den lille ny

I må virkelig have en FANTASTISK dag med masser af kærlighed og glædeståre

Tusind tak søde!

Anmeld

13. december 2012

HeidiØ

SMUK!

Ej, det er bare så spændende! Al held og lykke herfra

Anmeld

13. december 2012

Lotus86

Wow hvor må det bare være for vildt surrealistisk at vide, at lige præcis i morgen vil dit liv forandre sig for altid, du vil få din længe ventede guldklump i armene og du vil kunne kalde dig MOR

Jeg ønsker dig alt det bedste, og glæder mig til at se det lille vidunder

Anmeld

13. december 2012

Putomanen

Jeg synes stadig at det er vildt, at du "allerede" står her, hvor du snart får din guldklump i armene...

Jeg håber alt går rigtig godt i morgen, og så vil jeg glæde mig til at se alle billederne af junior

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.