Anonym skriver:
Hvor gør det ondt i hjertet at høre om dit tab :-(
Men jeg kan se at du er gravid nu, så sender lige et (meget) forsinket tillykke og held og lykke til dig
Men det at stå med maven der er tom, ingen baby der sparker eller vælter rundt derinde - det vil jeg aldrig nogensinde prøve igen .. Den dag hvor jeg igen bliver gravid vil være fyldt med nervøsitet og angst indtil at jeg når over 27. uge ..
Sender et "net-kram" tilbage til dig
Mange tusind tak! 

Det har også taget sin tid at "komme" hertil. Der gik 6 måneder før jeg blev gravid igen (man har vel sine forventninger, når man blev gravid i første hug i første omgang) 
..
Men der har også været mange tanker, nervøsitet og en masse angst i denne graviditet. Jeg blødte i uge 9 sidste gang og der var ingen tegn på abort, det var den første milepæl at komme over på den anden side af uge 9 i denne graviditet. Så var det næste NF som vi klarede med glans! Var så lykkelig så det halve kunne være nok! 
For det var der vi fandt ud af at det andet foster var sygt og helt pakket sammen ...
Så kom der MD- og alle bekymringerne! Om hun vokser nok, nok plads og alt det der! Men man skal virkelig prøve at holde sig positiv og med humøret oppe, ellers kører man sku sig selv i kulkælderen! Jeg er SÅ stolt af min prinsesse. Hun vokser som hun skal, hun sparker og mosler rundt derinde og er så dygtig - er så taknemmelig over at være gravid igen!
I søndags d. 9 var det 1 år siden vi var til NF med det første foster. Imorgen d. 13 er det 1 år siden jeg var inde og få den fjernet. Det har været nogle dage med ekstra sug i maven og man lige priser sig lykkelig en gang til for sin pige i maven og det gør jo det hele meget nemmere at komme igennem !!!!!
Hvad siger kæresten til dig i alt dette her? Ønsker han sig en ny baby? Nu ved jeg jo godt du kun er 16 men hvad har han af følelser? Det må jo også være svært..
Og forstår slet ikke hospitalet opgav din lille søn, burde der ikke være stor og gode chancer for at barnet overlever efter uge 24? Jo længere, jo bedre?

Du er bare sej og du skal ikke hører på folks negative kommentarer!