Anonym skriver:
Jeg er simpelthen så ked af det. Det hele føles håbløst .. Folk siger at jeg er ung nok til at komme mig over det, men jeg har det så forfærdeligt. Jeg fandt ud af at jeg var gravid sidste år, da jeg var 15.. Jeg var på p-piller og jeg tog dem med max. 1 times forskel hverdag, men jeg blev alligevel gravid ... Jeg var 17 uger henne og ventede den dejligste lille dreng ... D. 8 febuar gik jeg i fødsel, i 27. uge .. Han var så fin, og de få minutter jeg sad med slog mit hjerte i 1000 stykker .. Han fik navnet Sebastian, og han sov stille ind i mine arme, for lægerne havde opgivet ... Nu 10 måneder senere føler jeg mig stadig ligeså ødelagt indeni som før. Lægerne fandt aldrig ud af hvorfor at jeg gik i fødsel, men de mener at det var fordi at jeg var på p-piller indtil langt inde i graviditeten ... Det gør så ondt i mit hjerte, men er jo kun 16 og har hele livet foran mig ... Det siger de i hvertfald .. Men ønsket om at blive gravid igen, er så stort, for tanken om at jeg faktisk er mor til en lille englebasse, som jeg ikke kan sidde med i armene, dræber mig indeni .. Jeg ønsker ikke en erstatning for ham ... Jeg savner Sebastian så meget, og selvom jeg kun holdte ham i få minutter, vil han altid være min lille prins ..
Meningen med indlægget her, er egentlig .. Ved ikke helt .. Jeg har aldrig haft muligheden for at snakke om Sebastian .. Mine veninder og venner mener at jeg nemmere kommer igennem det, hvis jeg lader være med at snakke om det ...
Jeg føler mig så tom uden min lille supermand .. Det var ikke meningen han skulle forlade verden så hurtigt, han burde sidde her hos mig ligenu ..
Hvor er det forfærdeligt!
Det gør jo ik mindre ondt at miste et barn bare fordi man er ung! 
Jeg vil sige at når din læge ik vil give dig flere psykologtimer så prøv at snakke med børn, unge & sorg! Det er ganske gratis at ringe til dem og få en snak 
http://www.bornungesorg.dk/
Jeg fandt oz lige denne side hvor du kan snakke med andre der har været i samme situation som dig.. Det ville nok hjælpe hvis du kunne finde en støttegruppe i dit område du kunne deltage i, men det kan være svært og så er det her et godt alternativ 
http://smaa-engle.dk/index.php
Jeg vil sige som de andre at du skal have bearbejdet din sorg før du bliver gravid igen. Det har intet med din alder at gøre (Selvom jeg synes 16 er ungt) det er noget alle skal igennem..