pis og lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

henh01

Dot D skriver:

Lægerne har sagt, at jeg skal regne med smerter fremover, det er én af de grunde, der har motiveret mig til vægttab, måske det kan hjælpe.

Min mand er den herhjemme, der laver mest fysisk, for jeg kan ikke holde til det. Jeg må/kan ikke feje-støvsuge, tømme opvasker, ordne vasketøj i maskinerne og meget mere. Dejligt at jeg har en mand, der forstår det

Vi har allesammen værelser ovenpå, så her er det også manden, der kommer på banen, han putter dem, og jeg kigger til dem, når jeg går i seng. Jeg kan på de gode dag godt gå op til dem og putte, men det er ikke så tit. Jeg sparer turen, til jeg skal i seng

ja det er de færreste mænd der rent faktisk forstår det!

Min kæreste starter på nat arbejde i dag, derfor er det mig der skal have børnene om natten og om morgenen.Jeg tror det bliver pisse hårdt, men hvis jeg så kan sparer energi resten af dagen så går det nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

henh01

MogN skriver:

Ville godt nok ikk gå i gang med en cykel, det vrider jo i dit bækken :/ men en gåtur i dit eget tempo kan du jo godt.

jeg synes det er helt afslappende at cykle.. I dag dur en gåtur ikke, det føles som 2 stykker knogler der gnider mod hinanden hver gang jeg bevæger mine ben.

Anmeld

10. december 2012

MogN

henh01 skriver:

jeg synes det er helt afslappende at cykle.. I dag dur en gåtur ikke, det føles som 2 stykker knogler der gnider mod hinanden hver gang jeg bevæger mine ben.

Har du ikk fået en henvisning til en fys?

Anmeld

10. december 2012

henh01

MogN skriver:

Har du ikk fået en henvisning til en fys?

nej ikke endnu.. Jeg ringer til lægen igen i morgen.

Anmeld

10. december 2012

Dot D

henh01 skriver:

Jeg er en atypisk "bækkenpatient" for jeg får ondt af at svømme, men kan godt holde til at cykle. Sådan er det for nogle med bækkenløsning, så hvis du kan holde til at cykle, så gør endelig det, men lad være med at overdrive.

Hvis du har en motionscykel, så kan du starte med 5 min i nogle dage, så stige til 10 min og sådan frem, men mærk efter

Anmeld

10. december 2012

MogN

henh01 skriver:

nej ikke endnu.. Jeg ringer til lægen igen i morgen.

Go ide jeg går til fys to gange om ugen og har fået bækkenbælte og en kryk til aflastning

Anmeld

10. december 2012

henh01

Dot D skriver:

Jeg er en atypisk "bækkenpatient" for jeg får ondt af at svømme, men kan godt holde til at cykle. Sådan er det for nogle med bækkenløsning, så hvis du kan holde til at cykle, så gør endelig det, men lad være med at overdrive.

Hvis du har en motionscykel, så kan du starte med 5 min i nogle dage, så stige til 10 min og sådan frem, men mærk efter

tror faktisk mine forældre har en i deres kælder. Den må jeg da lige låne med hjem. Vil jo også gerne have lidt motion så jeg ikke tager ALT for meget på - er overvægtig i forvejen.

Kunne jo altid tage lidt på motionscyklen og så svømme 2 gange om ugen.

Anmeld

10. december 2012

henh01

MogN skriver:

Go ide jeg går til fys to gange om ugen og har fået bækkenbælte og en kryk til aflastning

okay tusin dtak for råd. Vil finde sådan et bælte også

Anmeld

10. december 2012

Dot D

henh01 skriver:

tror faktisk mine forældre har en i deres kælder. Den må jeg da lige låne med hjem. Vil jo også gerne have lidt motion så jeg ikke tager ALT for meget på - er overvægtig i forvejen.

Kunne jo altid tage lidt på motionscyklen og så svømme 2 gange om ugen.

Det vil gøre dig godt i hvert fald..

Nu kan jeg se, at der er en, der anbefaler bælte. Dér er det meget vigtigt, at du mærker efter, bækkenløsning kan side i forskellige dele af de led omkring bækken/hofte og det er ikke alle, at bælter kan hjælpe.

Jeg kunne feks ikke bruge det. Jeg fik det på hos fys og gik ned mod min bil, måtte stoppe grædende på halvvejen, så ondt gjorde det. Der kom den rareste mand og spurgte, om jeg var kommet til skade, sødt, men "bare" et bælte....

Anmeld

10. december 2012

henh01

Dot D skriver:

Det vil gøre dig godt i hvert fald..

Nu kan jeg se, at der er en, der anbefaler bælte. Dér er det meget vigtigt, at du mærker efter, bækkenløsning kan side i forskellige dele af de led omkring bækken/hofte og det er ikke alle, at bælter kan hjælpe.

Jeg kunne feks ikke bruge det. Jeg fik det på hos fys og gik ned mod min bil, måtte stoppe grædende på halvvejen, så ondt gjorde det. Der kom den rareste mand og spurgte, om jeg var kommet til skade, sødt, men "bare" et bælte....

du fik simpelthen mere ondt af at have bælte på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.