pis og lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. december 2012

henh01

Jeg har været sygemeldt i 14 dage pga bækkensmerter, var ved lægen forleden og aftalte med ham, at jeg skulle prøve at starte op på deltid. (Eller dvs jeg sagde at jeg gerne ville starte op deltid og han sagde jeg skulle huske på, at jeg kunne ende i en kørestol)
Nå, jeg skulle så være på arbejde i 4,5 timer i dag fra kl. 14.30-19 men har bare SÅ SINDSSYGT ondt i dag! Kan stort set ikke gå, og selv når jeg sidder gør det ondt.

Er det nu jeg bør kaste håndklædet i ringen? -Jeg har en tid ved lægen igen d. 19, hvor jeg efter sigende skulle have været i gang i 14 dage.

Jeg er forresten 16+0 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kast håndklædet i ringen! Og pas nu på dig selv! 

Anmeld

10. december 2012

henh01

rikkeregnbue skriver:

Kast håndklædet i ringen! Og pas nu på dig selv! 

det bliver bare en mega lang graviditet hvis jeg skal gå hjemme fra nu af..

Anmeld

10. december 2012

miig1989

henh01 skriver:

Det bliver en endnu længere graviditet, hvis du skal gå hjemme uden at kunne noget hvis du ikke siger stop i tide ..

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

henh01 skriver:

Det bliver et langt liv med kroniske problemer bagefter!

Jeg har selv stået med masser af smerter og sygemeldinger og havde svært ved at acceptere det - men nu kan jeg se målet og hvor sundt det var for mig og for baby at tage beslutningen om at sige stop!

Anmeld

10. december 2012

Dot D

Jeg var i kørestol både ved første og anden graviditet - Så kast så det håndklæde i ringen, du skal kunne klare dit og din families liv bagefter...

Jeg lå e sengen et halvt år efter første fødsel pga bækkenløsning, så af egen erfaring vil jeg anbefale dig at passe godt på dig selv

Anmeld

10. december 2012

Tona

henh01 skriver:

Jeg har været sygemeldt i 14 dage pga bækkensmerter, var ved lægen forleden og aftalte med ham, at jeg skulle prøve at starte op på deltid. (Eller dvs jeg sagde at jeg gerne ville starte op deltid og han sagde jeg skulle huske på, at jeg kunne ende i en kørestol)
Nå, jeg skulle så være på arbejde i 4,5 timer i dag fra kl. 14.30-19 men har bare SÅ SINDSSYGT ondt i dag! Kan stort set ikke gå, og selv når jeg sidder gør det ondt.

Er det nu jeg bør kaste håndklædet i ringen? -Jeg har en tid ved lægen igen d. 19, hvor jeg efter sigende skulle have været i gang i 14 dage.

Helt klart kaste håndklædet i ringen. Jeg kæmpede videre i min første graviditet og tænkte ligesom at det skulle ikke stoppe mig i noget at jeg havde bækkenløsning. Den graviditet endte med at jeg ikke kunne gå selv så ustabilt blev bækkenet og så mange smerter havde jeg. Jeg kunne kun gå måske 2-3 skridt selv.

Efter den omgang fik jeg fornøjelsen af kronisk bækkenløsning og det vil jeg have resten af mit liv. I denne graviditet sidder jeg i kørestol (og kommer forhåbentlig og formentlig dog ud af den igen når jeg har født). MEN hele det helvede med kronisk bækkenløsning og kørestol kunne formentlig være undgået hvis bare jeg havde taget den med ro første gang. Og min historie er ikke enestående, den går igen blandt mange andre jeg kender med kronisk bækkenløsning.

Pas på dig selv og dit helbred. Når først det er smadret så er det for sent at fortryde. De symptomer du beskriver at have allerede nu er faktisk ret alvorlige og det skal der virkelig tages hensyn til for ellers kan det nå at blive virkelig slemt inden du er færdig med at være gravid. Det er bedre at kede sig halvt ihjel derhjemme i de måneder end aldrig at komme til at gå ordentligt igen.

God bedring og håber det hele ordner sig

Anmeld

10. december 2012

Miin'Baby'Mus

henh01 skriver:

Jeg fik selv trukket den laaaangt ud og blev først sygemedelt 2 måneder før terminen, og tro mig, det gør ondt bare jeg ligger forkert, der skal UTROLIGT meget afslapning til før jeg kan have en nogenlunde dag.
Bare at skulle handle kan ødelægge hele min dag- og sådan er det blevet fordi jeg har været stædig og har haft svært ved at lytte til mig selv.

Kast håndklædet i ringen. Hvis du føler du keder dig, i løbet af dagen, så er det en god ide at tage i svømmehallen et par gange om ugen - det gør jeg og det er så befriende at kan ligge i det varme vand og lave nogle småbevægelser - tag evt en veninde med 

Anmeld

10. december 2012

henh01

miig1989 skriver:

Det bliver en endnu længere graviditet, hvis du skal gå hjemme uden at kunne noget hvis du ikke siger stop i tide ..

Ja det er rigtigt Kan bare mærke det påvirker mit humør, men så må jeg få mig en hobby

Anmeld

10. december 2012

henh01

Miss BananaHammock skriver:

Det bliver et langt liv med kroniske problemer bagefter!

Jeg har selv stået med masser af smerter og sygemeldinger og havde svært ved at acceptere det - men nu kan jeg se målet og hvor sundt det var for mig og for baby at tage beslutningen om at sige stop!

Blev du også sygemeldt tidligt i din graviditet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.