henh01 skriver:
puha det lyder meget skræmmende.. Vil du skulle døje med alle de smerter altid? -Kan du klare et alm arbejde og sådan?
Jeg har netop talt med chefeb og sygemeldt mig. Sagde jeg ville rådfører mig ved lægen igen i morgen men at jeg troede det desværre var en fuldtidsygemelding frem til fødsel.
Jeg kan også have dage hvor jeg ikke kan klare trapperne, børnene har værelser ovenpå så derfor skal jeg kunne komme op og ned et par gange hver dag. Hvordan klarede du det rent praktisk? -har dine børn værelsen ovenpå?
Lægerne har sagt, at jeg skal regne med smerter fremover, det er én af de grunde, der har motiveret mig til vægttab, måske det kan hjælpe.
Min mand er den herhjemme, der laver mest fysisk, for jeg kan ikke holde til det. Jeg må/kan ikke feje-støvsuge, tømme opvasker, ordne vasketøj i maskinerne og meget mere. Dejligt at jeg har en mand, der forstår det
Vi har allesammen værelser ovenpå, så her er det også manden, der kommer på banen, han putter dem, og jeg kigger til dem, når jeg går i seng. Jeg kan på de gode dag godt gå op til dem og putte, men det er ikke så tit. Jeg sparer turen, til jeg skal i seng
Anmeld