Jeg vidste det heller ikke. jeg startede på engelsk/kommunikation, men sprang fra efter et par måneder. Det var helt forkert. Jeg er absolut ikke sproglig, og jeg aner ikke hvad jeg skulle der 
Så tog jeg en 1-årig hhx for at blive klogere (havde HF). Kunne godt lide økonomien, og valgte herefter at læse Ha(jur), med henblik på at skulle læse cand.merc.aud. Blev færdig med bacheloren, begyndte at arbejde som revisorassistent og læse cma samtidig, men i løbet af 3. Semester på overbygningen døde jeg. Kunne ikke mere og meldte mig ud. havde tidligere droppet revisorjobbet, og arbejdede som bogholder. Det har jeg gjort hele tiden ved siden af studiet, og for mig er det verdens bedste job, så det gør jeg også fuld tid nu.
set i bakspejlet burde jeg have vidst det hele tiden. Jeg er matematiknørd, og jeg ville bare regne og få ting til at stemme, men jeg troede at jeg skulle have en lang uddannelse, for det skulle jeg jo....
så altså uanset og jeg vidste hvad jeg ville eller ej, så gik jeg forkerte veje. men nu har jeg endelig fundet min plads, og har et godt job der gør mig glad :-)
jeg kan ikke hjælpe dig, men håber du finder DIN rette vej
Anmeld