Hvordan vidste du hvad du ville?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

AnnaK89

Gardenia skriver:

Jeg gik på jobindex.dk, tog deres personlighedstest og tog et koldt valg - hvad ville jeg kunne få mest muligt ud af, hurtigst muligt..

Vildt overraskende resultat, men den havde altså fat i noget af det rigtige, for det kilder i navlen hver morgen når jeg skal afsted

Det må være dejligt at have det sådan

Der er en ting jeg rigtig gerne vil, men det kan desværre ikke lade sig gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

AnnaK89

LilleNyPåVej skriver:

Hm øv.

Men ellers så ved jeg da, at vi i min by, har en uddannelsescenter hvor man kan gå ind og snakke med en studievejleder. Måske du kommere mere på vej ved at snakke med en der har mere forstand på uddannelser? Så kan i også hjælpes af med at finde vej via dine interesser og hobbyer eller ønsker 

Ja har da en vejleder på min skole, kunne være en snak med hende ville være relevant

Vil så gerne være speditør men skolen ligger syd for Århus (kan ikke præcis huske hvor), og vi bor i toppen af nordjylland.

Anmeld

7. december 2012

Gardenia

AnnaKJ skriver:

Det må være dejligt at have det sådan

Der er en ting jeg rigtig gerne vil, men det kan desværre ikke lade sig gøre

Jamen kan alt ikke lade sig gøre?

Anmeld

7. december 2012

Miin'Baby'Mus

AnnaKJ skriver:

Ja har da en vejleder på min skole, kunne være en snak med hende ville være relevant

Vil så gerne være speditør men skolen ligger syd for Århus (kan ikke præcis huske hvor), og vi bor i toppen af nordjylland.

Åh ja, Aarhus forstår virkelig at tage de gode uddannelse  Har selv valgt nogle ting fra fordi Aarhus bare er lidt for langt væk fra Aalborg - vil ikke bruge 4 timer i transport hver dag nu hvor vi skal have barn osv - det er simpelthen for trist, men ellers kommer jeg aldrig til at se vores datter 

Jeg ville gerne læse arkæologi eller læse til tandlæge

Anmeld

7. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnnaKJ skriver:

Altså hvilken uddannelse du ville have?

Jeg bliver student til sommer, og nu her til marts skal vi jo søge på en videregående uddannelse, men jeg har absolut ingen ide om hvad jeg vil?
Har forsøgt med sygeplejerske, og kunne godt lide faget, men med en handicappet datter, så bliver det bare for meget sygdom hver dag, plus at jeg savnede mit engelsk.

Så tænkte jeg at jeg kunne blive lære, men en veninden fik lige hylet mig ud af den med det studie (tak siger jeg bare).
Så nu står jeg på bar bund igen og der er kun 3 mdr til jeg skal søge

HILFE!!

Hvordan talte din veninde dig fra læreruddannelsen? Jeg kan ikke sige så meget om, hvordan uddannelsen er nu - det er 16 år siden, jeg blev færdig - men jeg har aldrig fortrudt mit valg og har verdens bedste job. 

Anmeld

7. december 2012

AnnaK89

Gardenia skriver:

Jamen kan alt ikke lade sig gøre?

Nej desværre.
Vil gerne være speditør, men skolen ligger syd for Århus og vi bor selv i toppen af Nordjylland.

Anmeld

7. december 2012

AnnaK89

Mor og meget mere skriver:

Hvordan talte din veninde dig fra læreruddannelsen? Jeg kan ikke sige så meget om, hvordan uddannelsen er nu - det er 16 år siden, jeg blev færdig - men jeg har aldrig fortrudt mit valg og har verdens bedste job. 

Hun nævnte en masse ting man skal kunne inden man starter op og det kan jeg ikke

Anmeld

7. december 2012

AnnaK89

LilleNyPåVej skriver:

Åh ja, Aarhus forstår virkelig at tage de gode uddannelse  Har selv valgt nogle ting fra fordi Aarhus bare er lidt for langt væk fra Aalborg - vil ikke bruge 4 timer i transport hver dag nu hvor vi skal have barn osv - det er simpelthen for trist, men ellers kommer jeg aldrig til at se vores datter 

Jeg ville gerne læse arkæologi eller læse til tandlæge

Skolen ligger syd for Århus, kan bare ikke huske byen og det er altså bare alt for langt.
Godt nok består det mest af praktik, men skoleopholdene vare i op til 5 uger mener jeg og så lang tid kan jeg jo ikke være væk hjemmefra

Anmeld

7. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnnaKJ skriver:

Hun nævnte en masse ting man skal kunne inden man starter op og det kan jeg ikke

Med en studentereksamen burde det da kunne lade sig gøre? 

Anmeld

7. december 2012

Miin'Baby'Mus

AnnaKJ skriver:

Skolen ligger syd for Århus, kan bare ikke huske byen og det er altså bare alt for langt.
Godt nok består det mest af praktik, men skoleopholdene vare i op til 5 uger mener jeg og så lang tid kan jeg jo ikke være væk hjemmefra

Nej og det er så ærgerligt  Kan nemt følge dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.