Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: sikke en super dejlig mave og hvor er det bare dejligt alt er godt der inde
sikke en super dejlig mave og hvor er det bare dejligt alt er godt der inde
mange tak - ja det er dejligt at få lidt ro på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: mange tak - ja det er dejligt at få lidt ro på
´jaaaa det er super skønt, og det er så dejligt at se sit barn på skærmen
B&J skriver: ´jaaaa det er super skønt, og det er så dejligt at se sit barn på skærmen
jaa, lidt surealistisk - men dejligt
FrkZier skriver: jaa, lidt surealistisk - men dejligt
jaaaa den følelse kender jeg alt alt alt for godt, tænk der er en baby inde i maven på mig og det er vores lille guld klump
B&J skriver: jaaaa den følelse kender jeg alt alt alt for godt, tænk der er en baby inde i maven på mig og det er vores lille guld klump
ligger bare og tænker: inder i min mave?? lige NU?? synes det er virkelig svært at forstå
FrkZier skriver: ligger bare og tænker: inder i min mave?? lige NU?? synes det er virkelig svært at forstå
jaaa det er så vildt tænk man har skabt noget så vidunderligt der vokser inde i en det er såååååååååååååå vildt
B&J skriver: jaaa det er så vildt tænk man har skabt noget så vidunderligt der vokser inde i en det er såååååååååååååå vildt
det er virkelig imponerende hvad vi kvinder kan!
FrkZier skriver: det er virkelig imponerende hvad vi kvinder kan!
jaa rigtigt meget, jeg fatter stadig ikke mig og min kæreste har skabt sådan en vidunderlig søn og han har vokset inde i mig
vi kvinder er sku seje
B&J skriver: jaa rigtigt meget, jeg fatter stadig ikke mig og min kæreste har skabt sådan en vidunderlig søn og han har vokset inde i mig vi kvinder er sku seje
hehe sagde jeg også til scanningen: se skat, ham har vi lavet
FrkZier skriver: haha ja må se om jeg kan gøre det bedre næste gang
haha ja må se om jeg kan gøre det bedre næste gang
Ja, der er ikke andet for. Ellers må veninden selv "op på hesten" (i mere end én forstand)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128