MD overstået og mavebilleder 19+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.354 visninger
66 svar
0 synes godt om
5. december 2012

FrkZier

så ramte jeg 19+0

har idag været til MD scanning, og det gik perfekt - han havde ingen skavanker og var bare perfekt fra top til tå

synes efterhånden ikke der er tvivl om jeg er gravid eller kagetyk længere men synes dog også jeg er begyndt at få 'sidedeller'

vægten siger +3,2 kg så er ikke utilfreds, selvom man vel altid helst ville være på +0 , meeen det vidst urealtistisk

så der lidt mave billeder oooog billeder af vidunderet der gemmer sig i maven (og der var vidst ingen tvivl om at han altså stadig er en dreng)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

M&N

Tillykkeeeeeeee 

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Tillykkeeeeeeee 

tak

er bare helt høj af lykke lige nu

Anmeld

5. december 2012

mommy1991

FrkZier skriver:

så ramte jeg 19+0

har idag været til MD scanning, og det gik perfekt - han havde ingen skavanker og var bare perfekt fra top til tå

synes efterhånden ikke der er tvivl om jeg er gravid eller kagetyk længere men synes dog også jeg er begyndt at få 'sidedeller'

vægten siger +3,2 kg så er ikke utilfreds, selvom man vel altid helst ville være på +0 , meeen det vidst urealtistisk

så der lidt mave billeder oooog billeder af vidunderet der gemmer sig i maven (og der var vidst ingen tvivl om at han altså stadig er en dreng)

Ihhh, stort  til dig!!! 

Hvor er det bare en flot mave du render rundt med og dejligt at høre at supermand trives derinde!! 

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

emmagirl skriver:

Ihhh, stort  til dig!!! 

Hvor er det bare en flot mave du render rundt med og dejligt at høre at supermand trives derinde!! 

tak

den begynder da ihvertfald at blive mere og mere rund, men den fylder stadig mest ud under navlen - men det nok bare et spørgsmål om tid

Anmeld

5. december 2012

mommy1991

FrkZier skriver:

tak

den begynder da ihvertfald at blive mere og mere rund, men den fylder stadig mest ud under navlen - men det nok bare et spørgsmål om tid

Den er rigtig flot rund, synes jeg! Jeg ville ikke være i tvivl om at du var gravid, hvis jeg så dig på gaden! (Medmindre du havde en kæmpe jakke på selvfølgelig )  

Uh, hvor jeg glæder mig til jeg bliver flot og rund! 

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

emmagirl skriver:

Den er rigtig flot rund, synes jeg! Jeg ville ikke være i tvivl om at du var gravid, hvis jeg så dig på gaden! (Medmindre du havde en kæmpe jakke på selvfølgelig )  

Uh, hvor jeg glæder mig til jeg bliver flot og rund! 

det er jeg glad for at høre hehe, der går ikke længe før jakken ikke engang kan lukkes mere

det forstår jeg godt! det så dejligt at have et 'bevis' på man bære et barn i maven

Anmeld

5. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

så ramte jeg 19+0

Stort tillykke med veloverstået skanning - og sikke en fin babybule! Er den ikke begyndt at sætte hastigheden lidt ned?

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Dejligt med en god MD skanning! Jeg kan altså virkelig næsten ikke vente 14 dage endnu

Tillykke og nej der er vist ikke den store tvivl om, at det er en lille dreng der gemmer sig

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

M (: skriver:

Stort tillykke med veloverstået skanning - og sikke en fin babybule! Er den ikke begyndt at sætte hastigheden lidt ned?

tak

jo det synes jeg faktisk også, men det burde den også gerne nu den har vokset så massivt det første stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.