MD overstået og mavebilleder 19+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

tak

jo det synes jeg faktisk også, men det burde den også gerne nu den har vokset så massivt det første stykke tid

Ja, det er fint nok det kommer i ryk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Dejligt med en god MD skanning! Jeg kan altså virkelig næsten ikke vente 14 dage endnu

Tillykke og nej der er vist ikke den store tvivl om, at det er en lille dreng der gemmer sig

tak

hehe nej forstår jeg godt, det bare så spændende at gå og vente på en scanning

naarh der er vidst ikke så meget at tage fejl af der

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

M (: skriver:

Ja, det er fint nok det kommer i ryk! 

ja, så længe den bare er der - så jeg tilfreds :p

Anmeld

5. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

ja, så længe den bare er der - så jeg tilfreds :p

Haha, i hvert fald så længe man er gravid

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

M (: skriver:

Haha, i hvert fald så længe man er gravid

hahah ja det kan du jo så have ret i

Anmeld

5. december 2012

christina92

FrkZier skriver:

så ramte jeg 19+0

har idag været til MD scanning, og det gik perfekt - han havde ingen skavanker og var bare perfekt fra top til tå

synes efterhånden ikke der er tvivl om jeg er gravid eller kagetyk længere men synes dog også jeg er begyndt at få 'sidedeller'

vægten siger +3,2 kg så er ikke utilfreds, selvom man vel altid helst ville være på +0 , meeen det vidst urealtistisk

så der lidt mave billeder oooog billeder af vidunderet der gemmer sig i maven (og der var vidst ingen tvivl om at han altså stadig er en dreng)

Sikke du vokser, sikke du vokser!

Dejligt i have en god tur til MD og at han stadig har det fantastisk i hans lille hule

Og nej der er vidst ingen tvivl om kønnet

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Sikke du vokser, sikke du vokser!

Dejligt i have en god tur til MD og at han stadig har det fantastisk i hans lille hule

Og nej der er vidst ingen tvivl om kønnet

hehe ja den er da efterhånden ved at være stor

det bare så rart at få set med egne øjne at han har det godt derinde, så man kan få lidt ro i sjælen

haha nej der er ikke meget at tage fejl af med den tap der

Anmeld

5. december 2012

christina92

FrkZier skriver:

hehe ja den er da efterhånden ved at være stor

det bare så rart at få set med egne øjne at han har det godt derinde, så man kan få lidt ro i sjælen

haha nej der er ikke meget at tage fejl af med den tap der

hehe nej det må man sige. Kæresten kunne hvertfald godt se at det er tydeligt at se forskel på om det er en dreng eller pige  

Anmeld

5. december 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

så ramte jeg 19+0

har idag været til MD scanning, og det gik perfekt - han havde ingen skavanker og var bare perfekt fra top til tå

synes efterhånden ikke der er tvivl om jeg er gravid eller kagetyk længere men synes dog også jeg er begyndt at få 'sidedeller'

vægten siger +3,2 kg så er ikke utilfreds, selvom man vel altid helst ville være på +0 , meeen det vidst urealtistisk

så der lidt mave billeder oooog billeder af vidunderet der gemmer sig i maven (og der var vidst ingen tvivl om at han altså stadig er en dreng)

Tillykke med den fine MD-scanning! 

Hvor er du bare fin og hvor er den lille mand bare sød! 

Anmeld

5. december 2012

Mink

FrkZier skriver:

så ramte jeg 19+0

Tillykke  Og hvor er i bare begge så fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.