MD overstået og mavebilleder 19+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Mink

FrkZier skriver:

så ramte jeg 19+0

har idag været til MD scanning, og det gik perfekt - han havde ingen skavanker og var bare perfekt fra top til tå

synes efterhånden ikke der er tvivl om jeg er gravid eller kagetyk længere men synes dog også jeg er begyndt at få 'sidedeller'

vægten siger +3,2 kg så er ikke utilfreds, selvom man vel altid helst ville være på +0 , meeen det vidst urealtistisk

så der lidt mave billeder oooog billeder af vidunderet der gemmer sig i maven (og der var vidst ingen tvivl om at han altså stadig er en dreng)

Tillykke  Og hvor er i bare begge så fine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Smukke! Og dejligt at lille manden har det godt 

Anmeld

5. december 2012

Ayasmor

Tillykke med en veloverstået scanning. Hvor er det skønt, at få at vide at alt ser super fint ud... Hihi, nej det sidste billede afslører da vist ret godt hvilken slags, der ligger derinde Din mave synes jeg er en ret tydelig babybule, og hverken kage- eller decembermave

Anmeld

6. december 2012

FrkZier

Akmese skriver:

Tillykke  Og hvor er i bare begge så fine

taak

Anmeld

6. december 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

Tillykke med en veloverstået scanning. Hvor er det skønt, at få at vide at alt ser super fint ud... Hihi, nej det sidste billede afslører da vist ret godt hvilken slags, der ligger derinde Din mave synes jeg er en ret tydelig babybule, og hverken kage- eller decembermave

ja det dejligt at få et 'bevis' på han har det godt derinde, og stadig er en dreng

hehe synes efterhånden også jeg ser mere gravid ud end almindelig tyk

Anmeld

6. december 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Smukke! Og dejligt at lille manden har det godt 

taak

Anmeld

6. december 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Tillykke med den fine MD-scanning! 

Hvor er du bare fin og hvor er den lille mand bare sød! 

tak

Anmeld

6. december 2012

Ayasmor

FrkZier skriver:

ja det dejligt at få et 'bevis' på han har det godt derinde, og stadig er en dreng

hehe synes efterhånden også jeg ser mere gravid ud end almindelig tyk

Hehe, ja det havde været lidt en øjenåbner, hvis det pludselig var en datter, der lå derinde Helt klart gravid mave du har dig

Anmeld

6. december 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

Hehe, ja det havde været lidt en øjenåbner, hvis det pludselig var en datter, der lå derinde Helt klart gravid mave du har dig

jeg har en veninde, der virkelig håbede på han var blevet til en pige - men måtte jo "desværre" skuffe hende

det er jeg glad for du synes

Anmeld

6. december 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

så ramte jeg 19+0

har idag været til MD scanning, og det gik perfekt - han havde ingen skavanker og var bare perfekt fra top til tå

synes efterhånden ikke der er tvivl om jeg er gravid eller kagetyk længere men synes dog også jeg er begyndt at få 'sidedeller'

vægten siger +3,2 kg så er ikke utilfreds, selvom man vel altid helst ville være på +0 , meeen det vidst urealtistisk

så der lidt mave billeder oooog billeder af vidunderet der gemmer sig i maven (og der var vidst ingen tvivl om at han altså stadig er en dreng)

Skøøøønt, det er gået godt  Og smuk er du!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.