Kaufie skriver:
Nøøøj det er hyggeligt!!!
Hvordan søren laver man sådan noget drenget?? Hygger drenge????
Måske kunne man bare lave det som et sørøverskib - så forhænget er sejlet....
Men det blir desværre først når/hvis jeg tør putte William i en køjeseng, hvor hyggekrogen kan være nedenunder sengen - hans værelse er alt for bette.
Ellers skulle man tage puslekommoden ud og begynde at skifte ham på toilettet?? Det skal jo snart til at foregå derude alligevel den slags....
Mette, der har alt for lidt at lave på jobbet i dag.
Ja, drenge hygger! Da vi var i sommerhus sidste sommer, sov Sebastian i en underkøje med forhæng, og han ELSKEDE det forhæng. Også selvom det var gult og med grimme klovne. Jeg har tit tænkt på at lave noget lign. til ham, men er aldrig kommet videre, fordi jeg ikke kan regne den ud (hans seng står i et indhug med en mærkelig skråvæg).
Da jeg var barn havde jeg et forhæng foran min seng. Sengen stod langs en skråvæg, hvorpå forhænget hang på en gardinstang helt ned til gulvet. Det var ensfarvet gult stof med huller til vinduer og dør med røde kanter (skråbånd el. sådan noget). Derpå var der syet blomster på, så det lignede et rigtigt hus. Det har jeg leget vildt meget med, og man kunne jo godt lave det til en dreng bare i lidt sejere farver

Eller som skib med koøjer og påsyet anker og bølger.
Mht. køjeseng, så er jeg også i tvivl, men jeg spurgte på ØF og fik et par svar:
www.baby.dk/debat/19307/ordet-er-frit/koejeseng.aspxMan kan jo også sove i underkøjen, indtil man er stor nok til at flytte op.
Anmeld