Vil I se et udkast til hyggekrogen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

Tynen

Hvor ser det bare super hyggeligt ud - Stella bliver da helt vild
Stoffet er også super flot, og det med prinsessekronen på skunk-døren vil da lige sætte prikken over iét!!
Glæder mig til at se det helt færdige resultat  (-derved bliver det meget nemmer at kopiere )
Hvor fik du fat i en madres der passede i "hullet"?

Jeg har desværre ikke fundet en endnu.. Det er bare stoffet til den der ligger der.
Det er SÅ typisk at man ikke bare kan finde den sidste ting
Har været i alle genbrugsbutikker i området, Jysk, Pilkaen.. Sååå nu venter jeg bare på en åbenbaring.

Tak, altså
Skal lige i gang med at gågle prinsessekrone, så jeg kan tegne og skære en ud i pap, som jeg kan bruge den til skabelon..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Juniors mor

Tynen skriver:

Jeg har desværre ikke fundet en endnu.. Det er bare stoffet til den der ligger der.
Det er SÅ typisk at man ikke bare kan finde den sidste ting
Har været i alle genbrugsbutikker i området, Jysk, Pilkaen.. Sååå nu venter jeg bare på en åbenbaring.

Tak, altså
Skal lige i gang med at gågle prinsessekrone, så jeg kan tegne og skære en ud i pap, som jeg kan bruge den til skabelon..

50 m fra mig ligger der sådan en skum-butik, hvor man kan få skåert skum til i alle mulige og umulige mål. Har selv brugt den et par gange og synes priserne er rimlige - tænkte, at de måske sender (skum kan jo ikke veje så meget)...., så du kan da prøve at kigge på deres hjemmeside og evt sende dem en mail...
http://www.apollokurve.dk/SkumogTilbehoer.htm

Anmeld

9. juni 2009

Tynen

Juniors mor skriver:

50 m fra mig ligger der sådan en skum-butik, hvor man kan få skåert skum til i alle mulige og umulige mål. Har selv brugt den et par gange og synes priserne er rimlige - tænkte, at de måske sender (skum kan jo ikke veje så meget)...., så du kan da prøve at kigge på deres hjemmeside og evt sende dem en mail...

Ej, tusinde tak!! 
Det er da forsøget værd!!

Anmeld

9. juni 2009

Tut

Hvor er det bare FEDT....!!!!!

Hvis Stig stejler, så kan han flytte herover til Christian så kommer jeg over til dig, så laver vi fandme hyggekroge i hele hytten

Mette

Anmeld

9. juni 2009

birgittemarie

Waaauw, hvor er det flot!! Lækkert stof og sikke et held at finde sådan en lyskæde i kælderen! De små tøsepiger passer jo lige ind.

Jeg vil også have sådan en hyggekrog...

Knus B

Anmeld

9. juni 2009

Nadi

Hvor er det bare fint!! Det skal sikkert nok falde i Stella's smag, og er det ikke også dét der er det vigtigste?? Så må Stig dø lidt, men det er vel hans problem. Pigen skal da bare have den hyggekrog, værelset er jo som skabt til det. Er sikker på at det var dét der var meningen med det da det blev bygget i sin tid

Anmeld

9. juni 2009

linemus

Juniors mor skriver:

Ja, det tænkte jeg også lige på. Bare med den i Aalborg Du kan kigge her  www.ideaskum.dk

Anmeld

9. juni 2009

Susan1978

TUNIS... for høvlet... du er jo ikke bare skarp men også kreativ.. hvor er det fint..

Det bliver bare over fedt..  død midssundelig.

også begynder jeg også at drømme om snart at få gjort lidt ved overetagen her.. men de vandalisere jo bare det hele alligevel.

Anmeld

9. juni 2009

linemus

Tynen skriver:

Er lige hjemvendt fra Stof&Stil i Herning sammen med min mutter, og så går det ikke stille for sig!
Har aldrig været i sådan en stof-biks før, så kunne slet ikke bestemme mig.

Fandt det fedeste "gennemsigtige" stof til at hænge ned fra loftet - Stig DØR indvendig når han opdager hvor piget det er
Regner med at der skal være 2 baner stof ned fra loftet og 2 kroge ude i siderne så hun kan hænge det til side (Hedder det "Røvballegardiner"?)

Derudover dukkede en lyskæde op i kælderen (Aner ikke hvor dælen den kommer fra) og så tror jeg at jeg maler en prinsessekrone på de 2 skunklåger hun har derinde og pynter med lidt sten i den mest onde lyserøde farve..

Nu flasher jeg lige lidt.. Synes selv det er SÅ nice

Det ser super godt og hyggeligt ud, Tyne! Ih, jeg elsker stoffer. Altså den der slags. Det gennemsigtige stof er jo perfekt - det er samme motiv pigernes gardiner har. Elsker de søde lyserøde glimmerfeer Har du også købt en masse puder i Stof&Stil eller havde du dem i forvejen?

Nu har jeg i hvert fald fået et spark, for ét er at være fuld af idéer, et andet er at realisere dem 

Hvordan har I forresten hængt gardinerne op i loftet?

Glæder mig til at se det færdigt.

Anmeld

9. juni 2009

linemus

Kaufie skriver:

Nøøøj det er hyggeligt!!!

Hvordan søren laver man sådan noget drenget?? Hygger drenge????

Måske kunne man bare lave det som et sørøverskib - så forhænget er sejlet....

Men det blir desværre først når/hvis jeg tør putte William i en køjeseng, hvor hyggekrogen kan være nedenunder sengen - hans værelse er alt for bette.

Ellers skulle man tage puslekommoden ud og begynde at skifte ham på toilettet?? Det skal jo snart til at foregå derude alligevel den slags....

Mette, der har alt for lidt at lave på jobbet i dag.

Ja, drenge hygger! Da vi var i sommerhus sidste sommer, sov Sebastian i en underkøje med forhæng, og han ELSKEDE det forhæng. Også selvom det var gult og med grimme klovne. Jeg har tit tænkt på at lave noget lign. til ham, men er aldrig kommet videre, fordi jeg ikke kan regne den ud (hans seng står i et indhug med en mærkelig skråvæg).

Da jeg var barn havde jeg et forhæng foran min seng. Sengen stod langs en skråvæg, hvorpå forhænget hang på en gardinstang helt ned til gulvet. Det var ensfarvet gult stof med huller til vinduer og dør med røde kanter (skråbånd el. sådan noget). Derpå var der syet blomster på, så det lignede et rigtigt hus. Det har jeg leget vildt meget med, og man kunne jo godt lave det til en dreng bare i lidt sejere farver Eller som skib med koøjer og påsyet anker og bølger.

Mht. køjeseng, så er jeg også i tvivl, men jeg spurgte på ØF og fik et par svar:  www.baby.dk/debat/19307/ordet-er-frit/koejeseng.aspx
Man kan jo også sove i underkøjen, indtil man er stor nok til at flytte op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.