Vil I se et udkast til hyggekrogen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Det ser super godt og hyggeligt ud, Tyne! Ih, jeg elsker stoffer. Altså den der slags. Det gennemsigtige stof er jo perfekt - det er samme motiv pigernes gardiner har. Elsker de søde lyserøde glimmerfeer Har du også købt en masse puder i Stof&Stil eller havde du dem i forvejen?

Nu har jeg i hvert fald fået et spark, for ét er at være fuld af idéer, et andet er at realisere dem 

Hvordan har I forresten hængt gardinerne op i loftet?

Glæder mig til at se det færdigt.

Jeg købte også puderne der.
De var vildt billige og havde så mange forskellige slags.. Nu er det store issue bare hvilket stof der skal på hver pude - Godt man er sygemeldt så

Vi har købt en gardinstang som det bliver sat op i - På billedet er det bare tegnestifter, men havde lige brug for at se alle farverne sammen.
Dog bliver de 2 stykker syet sammen oppe foroven så det får en "teater-tæppe-effekt" hvis du forstår?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Tynen

Lige en samlet hyldest: Tusinde tak for jeres søde ord.. Altså, altså
Bliver helt rørt

Ved ikke hvor kreativ jeg er.. Ved bare at det i denne sammenhæng er lidt af et hit at have en mor der kan samarbejde med en symaskine, hvilket jeg bare ikke kan

Anmeld

9. juni 2009

linemus

Aner det ikke - et sted mellem 5 og den alder de begynder at falde ud af sengen igen (efter en druktur) ???

Måske kan man få en alm juniorseng med justerbart understel - så man kan vænne dem til den alm. seng med sengehest inden de kommer op i højderne? Eller skal man virkelig have to juniorsenge?

Mette tænker skriftligt

Sebastian har en Hoppe seng - en alm. juniorseng. Den kan man udvide med ekstra ben til en halvhøj seng. Man kan også få køjesenge i mærket, men jeg ved ikke om en enkelt seng kan udbygges til det. Vi købte den i Ønskebørn, og du kan se dem her: www.hoppekids.dk
Sorry, Tynen, fordi jeg spammer dit indlæg med anden snak 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2009

linemus

Tynen skriver:

Jeg købte også puderne der.
De var vildt billige og havde så mange forskellige slags.. Nu er det store issue bare hvilket stof der skal på hver pude - Godt man er sygemeldt så

Vi har købt en gardinstang som det bliver sat op i - På billedet er det bare tegnestifter, men havde lige brug for at se alle farverne sammen.
Dog bliver de 2 stykker syet sammen oppe foroven så det får en "teater-tæppe-effekt" hvis du forstår?!

Jeg forstår

Ja, det er mega hit at have en mor, der er snild til at sy (og som gider!). Min mor har lige syet gardiner til vores soveværelse - SÅ fint! Og det er også hende, der har syet pigernes gardin. Jeg må have fat i noget stof og sætte hende igang med en bunke puder 

Anmeld

9. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Sebastian har en Hoppe seng - en alm. juniorseng. Den kan man udvide med ekstra ben til en halvhøj seng. Man kan også få køjesenge i mærket, men jeg ved ikke om en enkelt seng kan udbygges til det. Vi købte den i Ønskebørn, og du kan se dem her: www.hoppekids.dk
Sorry, Tynen, fordi jeg spammer dit indlæg med anden snak 

Det er da fuldstændig ligemeget!
Synes det er fedt at blive inspireret til Lillebrors kommende værelse

Synes den nederste seng er lidt sej!

Anmeld

9. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Jeg forstår

Ja, det er mega hit at have en mor, der er snild til at sy (og som gider!). Min mor har lige syet gardiner til vores soveværelse - SÅ fint! Og det er også hende, der har syet pigernes gardin. Jeg må have fat i noget stof og sætte hende igang med en bunke puder 

Altså for at sige det kort, så hørte jeg ikke noget til Stella (Udover grin, hvin og skrig) de første 10 minutter da hun opdagede alle de puder hun kunne smide og gemme sig i

Synes bestemt det er et bestikkelses-forsøg værd at få din mor til at komme i gang

Anmeld

9. juni 2009

linemus

For nu at blive i drenge-temaet, så kan man også (hvis man har de evner), lave en plade, der dækker indhakket, med dør og vinduer og takker i toppen som borg el. andet. Det har de lavet i bh'en, og det er super godt. Det ser heller ikke ret svært ud (siger optimisten).

Jeg har drømt om at lave en racerbil-seng til ham. Altså vha. en udskåret plade, der sættes udenpå sengen, så det ligner en rød racerbil, og så et rat for enden af sengen.

Anmeld

9. juni 2009

Susan1978

linemus skriver:

Jeg har drømt om at lave en racerbil-seng til ham. Altså vha. en udskåret plade, der sættes udenpå sengen, så det ligner en rød racerbil, og så et rat for enden af sengen.

Godt så Line, når du har udført kunsten så vil jeg abe den efter...  jeg har også tit haft de tanker...  men her sker der jo intet.. 

hihi jo i dag har jeg endelig fået fremkaldt 7 billeder til min ikea filmrulle  flot ik.

Anmeld

9. juni 2009

linemus

Susan1978 skriver:

Godt så Line, når du har udført kunsten så vil jeg abe den efter...  jeg har også tit haft de tanker...  men her sker der jo intet.. 

hihi jo i dag har jeg endelig fået fremkaldt 7 billeder til min ikea filmrulle  flot ik.

Jo rigtig flot  Hvor længe har du haft planer om det? 

Line - der nu på 2. år har planer om at fremkalde billeder, men trods alt er glad for, at der er andre, der ikke får tingene gjort 

Anmeld

9. juni 2009

Susan1978

linemus skriver:

Jo rigtig flot  Hvor længe har du haft planer om det? 

Helt seriøst så tror jeg den har hængt på væggen uden billeder  i snart ½ år.

Men derudover har jeg ikke fået lavet de dåbsalbum som jeg så længe har drømt om. og Ea er 5 år!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.