Vil I se et udkast til hyggekrogen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.357 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Tynen

Er lige hjemvendt fra Stof&Stil i Herning sammen med min mutter, og så går det ikke stille for sig!
Har aldrig været i sådan en stof-biks før, så kunne slet ikke bestemme mig.

Fandt det fedeste "gennemsigtige" stof til at hænge ned fra loftet - Stig DØR indvendig når han opdager hvor piget det er
Regner med at der skal være 2 baner stof ned fra loftet og 2 kroge ude i siderne så hun kan hænge det til side (Hedder det "Røvballegardiner"?)

Derudover dukkede en lyskæde op i kælderen (Aner ikke hvor dælen den kommer fra) og så tror jeg at jeg maler en prinsessekrone på de 2 skunklåger hun har derinde og pynter med lidt sten i den mest onde lyserøde farve..

Nu flasher jeg lige lidt.. Synes selv det er SÅ nice
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Astrid P

Woow, mand... Det bliver da den lækreste hyggekrog man kan forestille sig!

Må man kopiere idéer?

Og pyt da med at Stig dør lidt indvendigt... Jeg er sikker på at Stella vil ELSKE det, og det er vel det vigtigste?

Anmeld

9. juni 2009

Kristina V

Det var dælme smart det gardin du har fået købt...

Men smader hyggelig krog. Vi har også lavet en til Line, da vi os er heldige ejer af et hus med skråvæge...

Anmeld

9. juni 2009

Tynen

Woow, mand... Det bliver da den lækreste hyggekrog man kan forestille sig!

Må man kopiere idéer?

Og pyt da med at Stig dør lidt indvendigt... Jeg er sikker på at Stella vil ELSKE det, og det er vel det vigtigste?

Du kopierer bare!
Tror også hun bliver rigtig, rigtig glad for det! Jeg glæder mig allerede til at vise hende det færdige resultat

Stig skal bare tie stille.. Vil alligevel vædde med at der går max 2 dage før han ligger og flyder derinde

De har en masse rammer på tilbud i Pilka til  7 og 13 kr. i forskellige farver og størrelser, så skal vist i gang med at tegne/male lidt som kan komme op på den ene væg, sammen med en "tallerkenrække" fra Ikea til bøger.
(Man kan evt. smide et fjernsyn i hjørnet af loftet når hun bliver ældre, kom jeg lige i tanke om..   )

Tak for de søde ord - Bliver helt rørt og hormonel

Anmeld

9. juni 2009

Sweet1978

Det ser rigtigt hyggeligt ud, lige nu har Danielle kun seng og puslebord på sit værelse da det er på 1 sal og der skal hun ikke færdes alene endnu. Så alle legesager og rod er i stue/køkken (åbenforbindelse). Men når hun bliver stor nok eller vi flytter i hus med en anden indretning bliver det fedt at indrette.....

Anmeld

9. juni 2009

Kaufie

Nøøøj det er hyggeligt!!!

Hvordan søren laver man sådan noget drenget?? Hygger drenge????

Måske kunne man bare lave det som et sørøverskib - så forhænget er sejlet....

Men det blir desværre først når/hvis jeg tør putte William i en køjeseng, hvor hyggekrogen kan være nedenunder sengen - hans værelse er alt for bette.

Ellers skulle man tage puslekommoden ud og begynde at skifte ham på toilettet?? Det skal jo snart til at foregå derude alligevel den slags....

Mette, der har alt for lidt at lave på jobbet i dag.

Anmeld

9. juni 2009

Tynen

Kaufie skriver:

Nøøøj det er hyggeligt!!!

Hvordan søren laver man sådan noget drenget?? Hygger drenge????

Måske kunne man bare lave det som et sørøverskib - så forhænget er sejlet....

Men det blir desværre først når/hvis jeg tør putte William i en køjeseng, hvor hyggekrogen kan være nedenunder sengen - hans værelse er alt for bette.

Ellers skulle man tage puslekommoden ud og begynde at skifte ham på toilettet?? Det skal jo snart til at foregå derude alligevel den slags....

Mette, der har alt for lidt at lave på jobbet i dag.

Jeg har faktisk overvejet at anskaffe mig et camouflagenet til den tid - Du ved.. Det der net i grønt og sort..
Synes ikke jeg kunne finde noget fedt drenget forhæng derude.
Det blev sådan lidt fesent med lyseblåt..

Men det med et sejl er faktisk heller ikke en dårlig ide - Man kan få masser af stof med pirater, skibe osv.

Anmeld

9. juni 2009

Lise

Aj, hvor super hyggeligt!!! SHIT mand, jeg er misundelig på Simons vegne...  Det skal Stella helt sikkert nok blive glad for. Det er 100!

Apropos køjeseng (Kaufie) - hvornår tør man putte dem i sådan en?  Vil mega gerne have sådan en fra IKEA til Simon. Den er 116 cm høj med rum indenunder, som man kunne lave til hyggekrog... (havde selv sådan en køjeseng med hule under som barn, og jeg elskede det bare!)

Anmeld

9. juni 2009

Juniors mor

Hvor ser det bare super hyggeligt ud - Stella bliver da helt vild
Stoffet er også super flot, og det med prinsessekronen på skunk-døren vil da lige sætte prikken over iét!!
Glæder mig til at se det helt færdige resultat  (-derved bliver det meget nemmer at kopiere )
Hvor fik du fat i en madres der passede i "hullet"?

Anmeld

9. juni 2009

Kaufie

Lise skriver:

Aj, hvor super hyggeligt!!! SHIT mand, jeg er misundelig på Simons vegne...  Det skal Stella helt sikkert nok blive glad for. Det er 100!

Apropos køjeseng (Kaufie) - hvornår tør man putte dem i sådan en?  Vil mega gerne have sådan en fra IKEA til Simon. Den er 116 cm høj med rum indenunder, som man kunne lave til hyggekrog... (havde selv sådan en køjeseng med hule under som barn, og jeg elskede det bare!)

Aner det ikke - et sted mellem 5 og den alder de begynder at falde ud af sengen igen (efter en druktur) ???

Måske kan man få en alm juniorseng med justerbart understel - så man kan vænne dem til den alm. seng med sengehest inden de kommer op i højderne? Eller skal man virkelig have to juniorsenge?

Mette tænker skriftligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.