Køjeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.726 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2009

linemus

Er der nogen af jer, der har erfaring med køjeseng eller halvhøj seng til jeres børn? Hvor gamle var de, da de fik den? Falder de slet ikke ud?

Jeg synes jo, det kunne være smart pladsmæssigt, hvis Signe og Nanna fik køjesenge, når de skulle af med tremmesengen, men jeg er meget i tvivl om, hvor sikkert det er.

- Line 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linemus skriver:

Er der nogen af jer, der har erfaring med køjeseng eller halvhøj seng til jeres børn? Hvor gamle var de, da de fik den? Falder de slet ikke ud?

Jeg synes jo, det kunne være smart pladsmæssigt, hvis Signe og Nanna fik køjesenge, når de skulle af med tremmesengen, men jeg er meget i tvivl om, hvor sikkert det er.

- Line 

Jeg havde selv køjeseng da jeg var barn...jeg havde hule i nederste køje (under sengen, der var ingen køje), og sov i øverste køje..
Jeg er kun faldet ud én gang, og jeg havde den i rigtig mange år!
jeg kom faktisk kun til skade fordi jeg havnede på en fletkurv da jeg faldt ud , så det var en masse ridser, sår og stikker dikker auver bauver..!
Så pustede min mor og jeg fik plaster på!
Knus

Anmeld

29. maj 2009

linemus

Op!

Der må da være nogen, hvis børn har køje- eller halvhøj seng 

Anmeld

30. maj 2009

Lullaby

Izabella har noget a la den her fra Ikea. En loftseng tror jeg det er. Den er meget høj, nok 190 men nedenunder er der så plads til et skrivebord eller andet. Bella har pt et køkken og sit bord/bænkesæt fra babysam nedenunder så der er fint plads. Hun har haft den i over 1 år, siden hun var 3 faktisk og der har ikke været noget problemer. Hun falder ikke ud og kan sagtens kravle ned selv.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min datter fik en halvhøj seng da hun var 2½. Sådan en med hule nedenunder.

Hun er rigtig glad for den, og er aldrig faldet ud... det års tid hun sov i den
Nu sover hun for det meste inde hos mig, og bruger sengen til at lege
i

Anmeld

31. maj 2009

linemus

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.