Hvad synes i om????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

Eliza

da jef var 21 var min mor 37 Så der ville de vel egentlig være ok at få en mere?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

kiwiol

DAs mor skriver:

Nu havde jeg jo heller ikke travlt med at andre ikke skulle blande sig

??? Du skrev jo netop hvorfor jeg skulle blande mig + du spørger en anden om hvorfor hun skal blande sig..

Hvis du følte dig ramt af det jeg havde skrevet, så kunne du måske have spurgt om det var møntet på dig.

Men siden du åbentbart automatisk føler dig ramt, så kan jeg da fortælle at jeg ikke havde læst dit indlæg da jeg svarede.

Jeg synes at det er op til folk selv hvor mange år de vil have mellem deres børn. Hvis trådstarteren fx. ønsker en efternøgler (hvilket vi jo ikke ved) så skal hendes beslutning da ikke være baseret på om andre synes der er for stor alders forskel.

Min kommentar med at starte på ny, er fordi jeg selv har hørt på den kommentar da jeg valgte at få nr. 3. Mine 2 andre er 11 og 12 år. Og mange sagde til mig, om det ikke var dumt at starte forfra igen.. Derfor min kommentar.

Anmeld

2. december 2012

LinLin

Mor og meget mere skriver:

Jeg blander mig, fordi jeg er et stort spørgsmålstegn over dit indlæg til hende - det giver ingen mening for mig, da du netop IKKE hverken fordømte nogen eller gav udtryk for at ville blande dig i andres valg - og dermed virker det helt uforståeligt, at du reagerer.

Jeg kan stadig ikke se, at du har grund til at opleve, indlægget henviste til dig - vel snarere dem, der har stemt "ikke okay". 

I mine øjne reagerer du hidsigt, uden at der er skrevet noget som helst, der kan give anledning til det. 

Hidsigt?!?!

Anmeld

2. december 2012

Laulund87

Jeg kan ikke forstå man vil vælge det, men det er jo bare mig

Som andre vil jeg sige at hvis man var ung mor med den første og i 30'erne med den næste er det fint, men er man i 50'erne og lige vil have en efternøler.. Det synes jeg er for meget

Anmeld

2. december 2012

Annette A

Det kan der jo være mange grunde til. Mødte en forleden til jordemoder besøg der ventede sit 4 barn. Hun havde en på 21 og en på 19 og havde så mødt en ny mand og havde en lille på 2 år og nu skulle de så have deres andet barn og dermed hendes fjerde barn.

Min søster er lidt i samme situation. Hun blev tvangsgift som 16-årig og fik to børn tidligt, de er nu 20 og 18. Det ægteskab varede dog ikke længe og for nogle år siden mødte hun den mand hun er gift med nu og de fik en lille pige her i juli og nu er hun gravid igen med termin i juli næste år. Så hun er bestemt også startet forfra.

Så der kan være mange gode grunde til at starte forfra og det er jo også meget forskellige oplevelser at blive mor i en yngre alder eller når man er blevet lidt ældre. Det synes jeg selv, selvom jeg dog kun har næsten 9 år mellem min 1 og 2. Det er jo fantastisk på hver sin måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.