Hvad synes i om????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

LinLin

kiwiol skriver:

Kan slet ikke se hvorfor nogle skal "blande sig/fordømme" hvor langt der bør være i mellem andre folks børn.. eller om det er "dumt" at starte på ny igen.

Hvis folk vil have børn så er det vel deres egen sag hvor langt der er i mellem søskende Kan forresten slet ikke se at aldersforskel mellem søskende er et issue..  tænker at det vel er mere relavant om mor/far er for gamle til egentlig at få børn.. og er de ikke det, så er alt andet vel ligegyldigt.

Og hvorfor skal du blande dig i at andre synes det er for meget eller lignende...?
Har du hørt om 'debatside' og forskellige meninger?!
Synes bestemt ikke jeg fordømmer, men jeg har skrevet jeg ikke forstår de vil starte forfra efter 21 år og personligt synes jeg man er alt alt for gammel når man er over 50! Om de så gør det må de jo selv om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Nemesis

det kommer jo an på så meget. Selv har jeg 12 år imellem min nr. 1 og 2.

Men er det ved hjælp at fertilitetsbehandling fordi man reelt er blevet for gammel til at få børn..ja så står jeg af.

Men har man fået det først som 18 årig og den næste som 39 årig ja så synes sagtens det kan gå.

:-) Sisse

Anmeld

2. december 2012

nielsen80

DAs mor skriver:

Hende her var så 54år.... Det er alt alt for sent i min verden

Hold da kæft, hun må ha været meget fertil i sine unge dage, hvis hun stadig kan blive gravid som 54 årig.

Anmeld

2. december 2012

LinLin

nielsen80 skriver:

Hold da kæft, hun må ha været meget fertil i sine unge dage, hvis hun stadig kan blive gravid som 54 årig.

Sådan kan man også se på det

Anmeld

2. december 2012

kiwiol

Og hvorfor skal du blande dig i at andre synes det er for meget eller lignende...?
Synes bestemt ikke jeg fordømmer, men jeg har skrevet jeg ikke forstår de vil starte forfra efter 21 år og personligt synes jeg man er alt alt for gammel når man er over 50! Om de så gør det må de jo selv om

Jo.. netop et debat forum.. der bliver spurgt om hvad folk synes om det.. og jeg svare.. Jeg har lige så meget ret til min holdning som du har til din...

Min holdning er, at det vel er ligegyldigt hvad andre synes.. Hvis et forældrepar vil have et barn mere, så er det jo deres valg, og ret ligegyldigt hvad andre synes om det

Anmeld

2. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
DAs mor skriver:

Er du blevet beskyldt for at fordømme nogen? Jeg forstår ikke lige, hvorfor du angriber kiwiol. 

Anmeld

2. december 2012

LinLin

Mor og meget mere skriver:

Er du blevet beskyldt for at fordømme nogen? Jeg forstår ikke lige, hvorfor du angriber kiwiol. 

Og jeg forstår ikke lige du blander dig

Det hun skrev var 'forkert' at skrive var netop det jeg havde skrevet. Så selvom jeg ikke var citeret eller henvist til var det vel (også) henvendt til mig

Anmeld

2. december 2012

LinLin

kiwiol skriver:

Jo.. netop et debat forum.. der bliver spurgt om hvad folk synes om det.. og jeg svare.. Jeg har lige så meget ret til min holdning som du har til din...

Min holdning er, at det vel er ligegyldigt hvad andre synes.. Hvis et forældrepar vil have et barn mere, så er det jo deres valg, og ret ligegyldigt hvad andre synes om det

Nu havde jeg jo heller ikke travlt med at andre ikke skulle blande sig

Anmeld

2. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
DAs mor skriver:

Og jeg forstår ikke lige du blander dig

Det hun skrev var 'forkert' at skrive var netop det jeg havde skrevet. Så selvom jeg ikke var citeret eller henvist til var det vel (også) henvendt til mig

Jeg blander mig, fordi jeg er et stort spørgsmålstegn over dit indlæg til hende - det giver ingen mening for mig, da du netop IKKE hverken fordømte nogen eller gav udtryk for at ville blande dig i andres valg - og dermed virker det helt uforståeligt, at du reagerer.

Jeg kan stadig ikke se, at du har grund til at opleve, indlægget henviste til dig - vel snarere dem, der har stemt "ikke okay". 

I mine øjne reagerer du hidsigt, uden at der er skrevet noget som helst, der kan give anledning til det. 

Anmeld

2. december 2012

Eliza

For MIG personligt er det ALT for megeT. Hva andre gør må være deres sag. Det kan jeg ikke ligge søvnløS over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.