Hvad synes i om????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes i om 21 år mellem nr1 og nr2?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.356 visninger
34 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Anonym trådstarter

.......21 år mellem nr 1 og nr 2?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

LinLin

I min sidste mødregruppe havde en af de andre en 30 årig søn og 21 årig datter og så altså den lille på 1 mdr....

Kan slet ikke forstå man vil starte forfra igen, men hvis de har lyst til det så lad dem

Anmeld

1. december 2012

Maalene

Afhænger meget af historien bag

Umiddelbart lyder det jo af rigtig meget, da den største kunne være forælder til den lille, men hvor gammel du er, intentionerne bag osv. kan sagtens ændre ens opfattelse

Anmeld

1. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det kommer da fuldstændigt an på situationen. Jeg kan ikke se, at det på nogen måde skulle være et større problem at få barn nr. 1 som 18-årig og nr. 2 som 39-årig end at få nr. 1 som 39-årig. Eller at få nr. 1, 2 og 3 som 35-, 37- og 39-årig  - eksempelvis. Man bliver vel ikke en dårlig forælder af at få børn med mange års interval? 

Jeg ved ikke, hvad der ligger bag svarmuligheden "normalt", for det er det da ikke - men derfor er det jo ikke nødvendigvis noget negativt. 

Anmeld

1. december 2012

Lunae

Anonym skriver:

.......21 år mellem nr 1 og nr 2?

Jeg synes det afhænger af moderens alder! Hvis man har fået rigtig tidligt barn og så efter 20 år finder manden i sit liv, så er det vel okay at stifte familie igen. Men hvis man fx er 30 og skal have nr to som 51 årig, så bliver den lidt kritisk, synes jeg!

Anmeld

1. december 2012

BellaCiinea

DAs mor skriver:

I min sidste mødregruppe havde en af de andre en 30 årig søn og 21 årig datter og så altså den lille på 1 mdr....

Kan slet ikke forstå man vil starte forfra igen, men hvis de har lyst til det så lad dem

Er selv 22.. ville ELSKE at få en bette ny lillesøster/bror..!

Min mor er kun 40.. så hun ku i realiteten godt få en bette ny hvis hun ville

Kan ikk se noget problem i det..  

Fx hvis min mor fandt sig en ny mand (hvilket hun egentlig har), og de så virkelig gerne ville ha børn sammen.. jamen så sku de da bare go for it! =)

Anmeld

1. december 2012

Mettefpigen

Så længe forældrene kan tage sig af barnet kan jeg slet ikk se noget problem i det :-)
Og synes heller ikk andre folk skal blande sig i det.....

Anmeld

1. december 2012

LinLin

IsabellaCiinea skriver:

Er selv 22.. ville ELSKE at få en bette ny lillesøster/bror..!

Min mor er kun 40.. så hun ku i realiteten godt få en bette ny hvis hun ville

Kan ikk se noget problem i det..  

Fx hvis min mor fandt sig en ny mand (hvilket hun egentlig har), og de så virkelig gerne ville ha børn sammen.. jamen så sku de da bare go for it! =)

Hende her var så 54år.... Det er alt alt for sent i min verden

Anmeld

1. december 2012

BellaCiinea

DAs mor skriver:

Hende her var så 54år.... Det er alt alt for sent i min verden

Åh gud O.O

Ja det er ALT for sent!

Så ville jeg nok sige at det var no go... tænk på hvor gammel hun vil være når barnet skal konfirmeres, giftes.. og hvor gammel hun bliver når hun så får børnebørn fra det barn.. åh nej da... =/

Anmeld

1. december 2012

kiwiol

Kan slet ikke se hvorfor nogle skal "blande sig/fordømme" hvor langt der bør være i mellem andre folks børn.. eller om det er "dumt" at starte på ny igen.

Hvis folk vil have børn så er det vel deres egen sag hvor langt der er i mellem søskende Kan forresten slet ikke se at aldersforskel mellem søskende er et issue..  tænker at det vel er mere relavant om mor/far er for gamle til egentlig at få børn.. og er de ikke det, så er alt andet vel ligegyldigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.