Hvad synes i om????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

Muhmi

Har svaret "ALT for lang tid"

Men jeg mener egentlig det er okay... Det må folk selv om... Jeg tror måske bare ikke jeg gad hvis jeg havde en alder der var tilsvarende til at jeg havde en 21 årig... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

KTP86

Jeg har en skøn lillesøster på 2½ ^^ Det er underligt,men sådan er det jo. Jeg kan ikke forstå at man vil starte forfra,men det kan være de er blevet demente så det er blevet glemt hvor besværlig jeg var 

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

Jeg har stemt ALT for lang tid! Men jeg havde heller ikke overhovedet overvejet, at man jo kunne have fået den første meget tidligt, og så langt senere fandt manden i sit liv, som man også gerne ville have et barn med!

Men vil nok sige, at hende der var i mødregruppe med en på 54, der fik barn, det synes jeg er ALT for sent! Jeg gik i folkeskole med en fyr, hvis far var 75 da vi skulle konfirmeres og det synes han bestemt ikke var sjovt! Og hans mor var endda meget yngre og han havde ikke den store kontakt til sin far, men han synes stadig det var svært!

Men det er jo folks egen sag, det er der ikke tvivl om!

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

DAs mor skriver:

Hende her var så 54år.... Det er alt alt for sent i min verden

Pyha det troede jeg nærmes ikke kunne lade sig gøre!

Jeg synes også det er alt for sent, med mindre vi er ude i, at faderen til barnet var i 30´erne, nok egentlig mest fordi, man ikke ville dømme helt så hårdt, hvis det havde været den anden vej rundt, altså manden der var ældre

Anmeld

2. december 2012

Fenja09

DAs mor skriver:

I min sidste mødregruppe havde en af de andre en 30 årig søn og 21 årig datter og så altså den lille på 1 mdr....

Kan slet ikke forstå man vil starte forfra igen, men hvis de har lyst til det så lad dem

Jeg synes det er forældrenes vurdering - kan godt være at det ikke er almindeligt at der er så mange år imellem, men vi ved jo ikke historien bag. Hvis moderen og faderen har lyst til at få et barn, så er det vel ok. Jeg har stemt "andet", for synes ikke jeg er i stand til at vurdere om hvad jeg egentlig synes udfra så "lidt" oplysninger omkring det.

/Fenja

Anmeld

2. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har stemt ok. Jeg har en halv bror der er 20 år ældre end mig. Vh stine

Anmeld

2. december 2012

frk andreasen

Hvis man har alderen til det og har lyst til at starte forfra så sys jeg det er fedt ..
Min mor fik os i to hold mig og min ældste lillebror er der 2.5 år imellem 13 år senere fik hun min sidste bror og 4 år efter ham kom min søster med en ny mand så der er 13 og ca 18 imellem mig og mine små søskende.. min mor var 37 da hun fik min søster. Og 21 da hun fik mig .
Bonusen ved det er hun er som en storesøster for min datter på knap 6 og søn på knap 3 min datter og søster skændtes og leger så godt som om de var rigtig søskende hun er både min datters ( ifølge hende selv ) bedste ven og moster ... Jeg personligt elsker at have de små. Mig og min første bror kom tætte og voksede tæt op men nu ses vi aldrig faktisk vi har vært vores liv.. min søs ser jeg hver dag m( de bor 7 huse længere nede af vejen) min anden bror bor i fam pleje pga han har så mange lidelser den stakkels dreng.
Mvh Tanja.

Anmeld

2. december 2012

celkt

jeg mener det er folks egen sag, også selvom de er 50. Selvom jeg heller ikke syntes det må være fedt forbarnet hvis forældrene dør unge, så er det deres eget ansvar.

Og jeg tror da, der kan være nogle gode ting med en lille efternøler efter så mange år. Mon ikke den/de store søskende vil forgude den lille ny??

Anmeld

2. december 2012

TbCp

Da min storesøster og jeg var 23 og 16 år fik vi en lillebror

Anmeld

2. december 2012

LinLin

Fenja09 skriver:

Jeg synes det er forældrenes vurdering - kan godt være at det ikke er almindeligt at der er så mange år imellem, men vi ved jo ikke historien bag. Hvis moderen og faderen har lyst til at få et barn, så er det vel ok. Jeg har stemt "andet", for synes ikke jeg er i stand til at vurdere om hvad jeg egentlig synes udfra så "lidt" oplysninger omkring det.

/Fenja

Skriver jeg ikke også det?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.