Tvillingemave 23+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Miss-86

Årh, så flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Miss Church

Miss-86 skriver:

Årh, så flot

Mange tak  

Anmeld

29. november 2012

christina92

Lidt mavebilleder fra mig og et med ryggen til. Synes det er lidt sjovt. Surprise - når jeg vender mig om  

Alt går som det skal. Jeg tror at maven holder pause, med at vokse så eksplosivt, som den tidligere har gjort. Men det gør bestemt ikke noget! Jeg døjer dog stadig med meget ømhed under ribbenene og i ryggen. 

Pigerne har fuld fart på og danser rundt i maven. Når den ene holder pause, starter den anden  

Det har simpelthen bare den skønneste mave! Den er bare SÅ flot og sidder bare perfekt på dig!

Jeg har også et billede taget fra ryggen fra da jeg var højgravid, det er nu meget sjovt at man ikke kan se det  Men det betyder jo bare at det kun sidder på maven!

Hvor er det kært de tager tur til at danse

Jeg er hel vild med din mave!!!

Anmeld

29. november 2012

Tulley

Miss Church skriver:

Lidt mavebilleder fra mig og et med ryggen til. Synes det er lidt sjovt. Surprise - når jeg vender mig om  

Alt går som det skal. Jeg tror at maven holder pause, med at vokse så eksplosivt, som den tidligere har gjort. Men det gør bestemt ikke noget! Jeg døjer dog stadig med meget ømhed under ribbenene og i ryggen. 

Pigerne har fuld fart på og danser rundt i maven. Når den ene holder pause, starter den anden  

Wow. Hvor er du flot.

Er slet ikke jaloux. 

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

christina92 skriver:

Det har simpelthen bare den skønneste mave! Den er bare SÅ flot og sidder bare perfekt på dig!

Jeg har også et billede taget fra ryggen fra da jeg var højgravid, det er nu meget sjovt at man ikke kan se det  Men det betyder jo bare at det kun sidder på maven!

Hvor er det kært de tager tur til at danse

Jeg er hel vild med din mave!!!

Årh tak søde! 

Ja det er lidt sjovt Indtil videre sidder det hele hvert fald på maven, men det kan være, at det langsomt sniger sig ud på siderne hehe

Ja de er så skønne  Det er dejligt at mærke dem, men mor kan også blive træt

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

Tulley skriver:

Wow. Hvor er du flot.

Er slet ikke jaloux. 

Tak skal du ha'  Det var sødt af dig 

Anmeld

29. november 2012

Mi&Mi

Miss Church skriver:

Hold da op en stor og flot mave

Anmeld

29. november 2012

Leyla94

Miss Church skriver:

Neeeeej hvor du fin

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

simone91 skriver:

Hold da op en stor og flot mave

Tak 

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

Rose22 skriver:

Neeeeej hvor du fin

Tak skal du ha' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.