Tvillingemave 23+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Jo den er rigtig tung  bliver snart nødt til at anskaffe mig en trillebøre til at transportere den i. 

Haha ja. Jeg er også ved at dø, når jeg har bestiget trapperne op til lejligheden. Godt der ikke er trapper i mit nye hus

Puha, det mår ikke være sjovt! 

Uha, hvornår er det nu i flytter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Elling <3<3

Ihh du er bare SÅ smuk gravid.
Det er vildt man slet ikke kan se at du er gravid bagfra.

Anmeld

30. november 2012

Frk-Lotusblomst

Så smuk en mave.
Og fedt med ryg billedet. Hihi

Anmeld

30. november 2012

Mi&Mi

Miss Church skriver:

Ja meget spændende! 

Hehe der er også flere, som har spurgt om jeg ikke snart har termin. Men det er heller ikke nemt for folk, som ikke ved at der er 2  

Nej det er heller ikke til at se

Anmeld

30. november 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Lidt mavebilleder fra mig og et med ryggen til. Synes det er lidt sjovt. Surprise - når jeg vender mig om  

Alt går som det skal. Jeg tror at maven holder pause, med at vokse så eksplosivt, som den tidligere har gjort. Men det gør bestemt ikke noget! Jeg døjer dog stadig med meget ømhed under ribbenene og i ryggen. 

Pigerne har fuld fart på og danser rundt i maven. Når den ene holder pause, starter den anden  

Hold nu op manner du er næsten større end mig da jeg var højgravid .. de 2 piger de vokser bare derud af ! hvor er du bare FLOT SØDE! så fantastisk du venter 2 skønne piger århhhhhhhh 

Anmeld

30. november 2012

Muhmi

Miss Church skriver:

Lidt mavebilleder fra mig og et med ryggen til. Synes det er lidt sjovt. Surprise - når jeg vender mig om  

Alt går som det skal. Jeg tror at maven holder pause, med at vokse så eksplosivt, som den tidligere har gjort. Men det gør bestemt ikke noget! Jeg døjer dog stadig med meget ømhed under ribbenene og i ryggen. 

Pigerne har fuld fart på og danser rundt i maven. Når den ene holder pause, starter den anden  

Ej men for dælen hvor er det en smuk mave!!

Jeg er total misundelig Hihi Men også total glad på dine vejne  

Smuuuk baby bule!!!

Anmeld

30. november 2012

Miss Church

M (: skriver:

Puha, det mår ikke være sjovt! 

Uha, hvornår er det nu i flytter?

Vi har lige fået af vide, at vi overtager 2 dage før tid - så d. 13. december! Men så skal det lige ordnes lidt, inden vi flytter ind, forhåbenlig først i januar

Anmeld

30. november 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Hold nu op manner du er næsten større end mig da jeg var højgravid .. de 2 piger de vokser bare derud af ! hvor er du bare FLOT SØDE! så fantastisk du venter 2 skønne piger århhhhhhhh 

Tusind tak søde! Ja det gør de bare - det er helt vildt! Men de må have det godt  

Anmeld

30. november 2012

Miss Church

Muhmi skriver:

Ej men for dælen hvor er det en smuk mave!!

Jeg er total misundelig Hihi Men også total glad på dine vejne  

Smuuuk baby bule!!!

Tusind tak! Hvor er det sødt af dig  

Anmeld

30. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Vi har lige fået af vide, at vi overtager 2 dage før tid - så d. 13. december! Men så skal det lige ordnes lidt, inden vi flytter ind, forhåbenlig først i januar

Ih, det er jo lige om lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.