Tvillingemave 23+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Miss Church

MyBigWish skriver:

Heh det vil jeg så gøre  Nyder også at jeg stadig kan lukke min vinter jakke 

Hehe ja og det er nemlig en fordel og at du selv kan tage sko på og snørre dine snørrebånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Miss BananaHammock

Den er så fiiiiin og lige midt på hvor den skal være!

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

Den er så fiiiiin og lige midt på hvor den skal være!

Tak Hvor er du sød 

Anmeld

29. november 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Årrrh hvor er du sød  bliver da helt forlegen

Er helt paf over hvor stor og smuk den er - bliver spændende at se hvor det ender

Anmeld

29. november 2012

Miss Kat

Hvor er den altså stor og fin! Det er helt vildt... eller ok, så vildt er det vel ikke, når der er to, men det ser alligevel vildt ud, når du "kun" er i 24. uge. Som flere af de andre skriver, bliver det spændende at se, hvor stor du ender med at blive.

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

Miss Kat skriver:

Hvor er den altså stor og fin! Det er helt vildt... eller ok, så vildt er det vel ikke, når der er to, men det ser alligevel vildt ud, når du "kun" er i 24. uge. Som flere af de andre skriver, bliver det spændende at se, hvor stor du ender med at blive.

Mange tak! 

Hehe ja. Jeg har også fået flere kommentar med: "Hold da op, det er vist lige op over". Så må jeg jo så fortælle, at det først er til marts og den store mave skyldes to vidundere  

Ja det bliver rigtig spændende

Anmeld

29. november 2012

Bella89

så flot du bærer den super pænt og hvor er du blevet stor

Anmeld

29. november 2012

Miss Kat

Miss Church skriver:

Mange tak! 

Hehe ja. Jeg har også fået flere kommentar med: "Hold da op, det er vist lige op over". Så må jeg jo så fortælle, at det først er til marts og den store mave skyldes to vidundere  

Ja det bliver rigtig spændende

Ja, det kan jeg forestille mig, du ser jo super klar ud. Det er simpelthen fascinerende hvad kroppen kan klare. Og så tænk på dem med trillinger. 

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

Bella89 skriver:

så flot du bærer den super pænt og hvor er du blevet stor

1.000 tak  Det var rigtig sødt af dig 

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

Miss Kat skriver:

Ja, det kan jeg forestille mig, du ser jo super klar ud. Det er simpelthen fascinerende hvad kroppen kan klare. Og så tænk på dem med trillinger. 

Ja det er helt utroligt! Er spændt på hvordan min mave kommer til at se ud bagefter! Ja eller firlinger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.