Tvillingemave 23+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.497 visninger
71 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Miss Church

Lidt mavebilleder fra mig og et med ryggen til. Synes det er lidt sjovt. Surprise - når jeg vender mig om  

Alt går som det skal. Jeg tror at maven holder pause, med at vokse så eksplosivt, som den tidligere har gjort. Men det gør bestemt ikke noget! Jeg døjer dog stadig med meget ømhed under ribbenene og i ryggen. 

Pigerne har fuld fart på og danser rundt i maven. Når den ene holder pause, starter den anden  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Lidt mavebilleder fra mig og et med ryggen til. Synes det er lidt sjovt. Surprise - når jeg vender mig om  

Alt går som det skal. Jeg tror at maven holder pause, med at vokse så eksplosivt, som den tidligere har gjort. Men det gør bestemt ikke noget! Jeg døjer dog stadig med meget ømhed under ribbenene og i ryggen. 

Pigerne har fuld fart på og danser rundt i maven. Når den ene holder pause, starter den anden  

ååh.. du er bare perfekt gravid!

så smuk!

Anmeld

29. november 2012

FruStolpe

Hvor er det bare en flot mave

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

ååh.. du er bare perfekt gravid!

så smuk!

Årrrh hvor er du sød  bliver da helt forlegen

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

FruStolpe skriver:

Hvor er det bare en flot mave

Mange tak skal du ha! 

Anmeld

29. november 2012

banana3

Miss Church skriver:

for dælen en stor flot mave !!

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

banana3 skriver:

for dælen en stor flot mave !!

Tak  Det var sødt af dig

Anmeld

29. november 2012

MyBigWish

Miss Church skriver:

Hold da op en stor super flot gravid mave 

Blir spændende at se hvor stor du ender med at blive.. 

Jeg har godt nok kun en i maven, men der kan man næsten ikke se at jeg er gravid, er 21+5, så blir lidt misundelig på din flotte mave 

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

MyBigWish skriver:

Hold da op en stor super flot gravid mave 

Blir spændende at se hvor stor du ender med at blive.. 

Jeg har godt nok kun en i maven, men der kan man næsten ikke se at jeg er gravid, er 21+5, så blir lidt misundelig på din flotte mave 

Mange tak! Ja det er lidt spændende! Den behøver ikke at blive større, men det gør den jo nok alligevel. 

På den ene siden kan jeg godt forstå at du bliver misundelig, jeg er også glad for min mave, men på den anden side, så nyd at den ikke er så stor, gør ondt og i vejen hele tiden. Det skal nok nå at komme

Anmeld

29. november 2012

MyBigWish

Miss Church skriver:

Mange tak! Ja det er lidt spændende! Den behøver ikke at blive større, men det gør den jo nok alligevel. 

På den ene siden kan jeg godt forstå at du bliver misundelig, jeg er også glad for min mave, men på den anden side, så nyd at den ikke er så stor, gør ondt og i vejen hele tiden. Det skal nok nå at komme

Heh det vil jeg så gøre  Nyder også at jeg stadig kan lukke min vinter jakke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.