Tvillingemave 23+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Miss Church

Faith skriver:

Jeg vejede 56 kg da jeg blev gravid med tvillingerne. Vægten nåede op på +12 kg inden jeg fødte. Tror måske vi har samme kropsbygning.

Ja det kunne godt lyde sådan. Jeg vejede knap 50kg inden graviditeten og vejer nu ca. 53. Er spændt på hvor meget vægten stiger inden fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Miss Church

M (: skriver:

Ej, sidder og sukker over, hvor flot gravid du er, hver eneste gang du ligger billeder op! Der sidder jo ikke ét gram forkert! Og sjov idé med billedet bagfra - man kan da kun blive miundelig! 

Tark søde Så sødt af dig! 

Er spændt på om det snart begynder at bevæge sig ud på siderne. 

Anmeld

29. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Tark søde Så sødt af dig! 

Er spændt på om det snart begynder at bevæge sig ud på siderne. 

Ja, det bliver spændende - for den kan da snart ikke vokse mere ud af, hvis du skal undgå at falde forover! 

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

Ja, det bliver spændende - for den kan da snart ikke vokse mere ud af, hvis du skal undgå at falde forover! 

Hehe ja og det kan vi ikke have Synes faktisk mere, at jeg har tendens til at falde lidt bagover. Det er nok fordi jeg læner mig mere og mere bagud, for at holde balancen  og de der mavemuskler - de fungere altså ikke rigtig mere hehe

Anmeld

29. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Hehe ja og det kan vi ikke have Synes faktisk mere, at jeg har tendens til at falde lidt bagover. Det er nok fordi jeg læner mig mere og mere bagud, for at holde balancen  og de der mavemuskler - de fungere altså ikke rigtig mere hehe

Ja, det vil jeg gerne tro! Bliver du ikke øm i lænden af at læne så langt bagover? 

Hm, kan da fortælle, at mine heller ikke er hvad de har været, og min mave er jo ikke en gang halvt så stor som din (:

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

Ja, det vil jeg gerne tro! Bliver du ikke øm i lænden af at læne så langt bagover? 

Hm, kan da fortælle, at mine heller ikke er hvad de har været, og min mave er jo ikke en gang halvt så stor som din (:

Jo rigtig meget! Det er værst om aftenen og når jeg så har sovet, har jeg ikke rigtig ondt mere. Så det er jo dejligt. Om aftenen kan jeg jo bare smide mig på sofaen 

Hehe man bliver helt en svækling af at være gravid 

Anmeld

29. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Jo rigtig meget! Det er værst om aftenen og når jeg så har sovet, har jeg ikke rigtig ondt mere. Så det er jo dejligt. Om aftenen kan jeg jo bare smide mig på sofaen 

Hehe man bliver helt en svækling af at være gravid 

Ja, det må være rart. Er den ikke allerede vildt tung? Eller?

Haha, ja, og man pruster og stønner, som om man har løbet et marathon bare man skal op af sofaen

Anmeld

29. november 2012

Nessie

Stadig så fin en mave
Måske meget godt den holder en lille pause, ellers ender det med at du skal køre den rundt på en trillebør

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

Ja, det må være rart. Er den ikke allerede vildt tung? Eller?

Haha, ja, og man pruster og stønner, som om man har løbet et marathon bare man skal op af sofaen

Jo den er rigtig tung  bliver snart nødt til at anskaffe mig en trillebøre til at transportere den i. 

Haha ja. Jeg er også ved at dø, når jeg har bestiget trapperne op til lejligheden. Godt der ikke er trapper i mit nye hus

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

Nessie skriver:

Stadig så fin en mave
Måske meget godt den holder en lille pause, ellers ender det med at du skal køre den rundt på en trillebør

Tak

Hehe ja nemlig Det kunne være kønt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.