Åhhhh altså.... Kender I det, at man ikke er enige 
Min datter på snart 7 år ønsker sig brændende et kæledyr! Jeg kan godt forstå hende, har selv haft hamster og marsvin som barn, og det er skønt at have noget at kaste sin kærlighed på
når man er barn.
Nå men først havde vi snakket om en kanin, fordi min kæreste har det svært med hamster/marsvin. Han synes de minder om rotter.
Jeg er pænt bange for kaniner, og synes det er lidt øv at den skal gå udenfor, og hvordan skal hun så passe den om vinteren??
Igår var jeg så til et foredrag omkring en hamster, og hvilket fantastisk dyr det er. Den ville kunne være på datterens værelse og hun vil fåt vide at når hun har den ude skal døren være lukket, så den ikke kan løbe ud.
Min kæreste går meget op i hunde, og vi har to af slagsen. Så der skal naturligvis være en forsigtighed. Men jeg synes hans holdning er lidt egoistisk. Han må godt have to hunde, som har meget høj status herhjemme!!
Men datteren må ikke få et kæledyr hun kan kaste hendes kærlighed på 

Hvad gør I når I ikke er enige??? Klapper kaje og accepterer eller bliver i som et barn på 5 der vil have sin vilje?
Det skal lige siges at min kæreste ikke er far til min datter... og at min datter har det meget svært på så mange områder. Samarbejdet med min ex er mildsest talt elendigt og har været det længe, og det påvirker hende meget, samtidig er hun overvægtig, har lige skiftet skole, og er enebarn (med to bonus søskende hveranden weekend).
Hvad siger i????? Skal jeg kæmpe mere eller bare lade det ligge??
Anmeld