Her er min mands to børn hos os hver 2. weekend og når det ellers lader sig gøre. Vi er udover dem, deres far, mig, min søn og vores fælles søn.
Vi er supergode venner med både moren og hendes kæreste, og vi ses privat, også til sammenkomster uden børn.
Jeg har dog stemt: Det er okay, vi kan være uenige men finder ud af det. Det har jeg gjort, fordi vi selvfølgelig ikke er enige i alt. Min mand og børnenes mor kan også skændes så det brager engang imellem, men bliver altid enige i sidste ende. Som regel løses problemer dog uden konflikter.
Man kan jo aldrig være enige i alt, og der er jo altså også en grund til, at man vælger at gå fra hinanden. Sålænge man husker at varetage børnenes tarv først og fremmest.
Og vi elsker jo allesammen ungerne, så vi vil dem jo kun det bedste.
I øvrigt kan jeg supplere med, at min mands eks har taget både mit særbarn og min mands og mit fællesbarn til sig, som var det hendes familie også, dvs. alle fire unger føler et stærkt bånd som søskende både her og hos hende. OG DET ER FOR FEDT OG EN HELT UBESKRIVELIG GAVE AT KUNNE GIVE DEM 
Anmeld