Min datter er hos mig det meste af tiden og hveranden weekend hos sin far. Vores samarbejde er ualmindeligt dårligt, vi taler ikke sammen - hverken ved afhentning eller derudover. Han deltager slet ikke i hvad der foregår i hendes liv. Hverken lægebesøg, operationer, diætist eller skole-hjem samtaler.
Min kæreste deltager heldigvis 210% i hendes liv, og hun er super glad for ham.
Min kæreste har 2 børn, som vi har hveranden weekend fra tors til søn - og så kommer de nogle gange derudover, eller jeg tager den yngste med hjem fra institution.
Hvis der foregår noget i bonusungernes liv deltager deres far naturligvis, og til de arrangementer der er plads til det, deltager min datter og jeg også.
Min kæreste og ex arbejder fint sammen, og jeg har det fint med både hende og hendes kæreste.
Det har ikke altid været sådan, men det sidste år er det blevet super godt.
Vi render sammen på kryds og tværs, hygger med hinanden osv. Min kærestes ex og jeg laver ting med børnene alene, tager i legoland, til koncerter mv.
Juleaftens dag spiser vi sammen alle sammen, også hendes nye kæreste og hans børn. Og nytårsaften holder vi alle sammen sammen. Og det er så lækkert at det kan være sådan.
Ville ønske det var sådan med min egen ex. og bliver nogle gange ked af det på min datters vegne at han er sådan en klaphat!!
Det er guld værd for børnene at vi voksne kan samarbejde!!
Anmeld