M (: skriver:
Så blev det tid til et nyt mavebillede - og hellere sent end aldrig, selvom det er ved at være 14 dage siden sidst..
Vægten siger nu +4,5, så synes det er begyndt at gå liiige vel stærkt! Omkring 500 gram om ugen de sidste to uger, synes jeg er lige til den gode side - men pyt, så længe den luille har det godt derinde, så går det nok.. (:
Her går det stille og roligt, og jeg mærker fisken flere gange dagligt, selvom den har været markant mere stille siden min indlæggelse i onsdags. Dog synes jeg også maven er vokset en del, og har været plaget af ligamentsmerter, så måske den bare har fået mere plads at tumle rundt på?
Far har været heldig at mærke den flere gange denne uge, og han synes det er SÅ hyggeligt. (:
Det er også tydeligt for mig nu, at der ER begyndt at ske lidt på mavefronten, for nu er familien OG svigerfamilien (
) begyndt, helt uprovokeret, at mærke på min mave - de skal jo liiige se, om fisken gider give dem et lille puf.. Men indtil videre er det kun farmand, der har haft "æren".