christina92 skriver:
Du skal nok nå at blive stor! Kan sagtens følge dig, sådan havde jeg det også, men samtidig skal du tænke på at guldfisken har det fantastisk, men at maven ikke belaster dig krop mere en som så, derfor har du gode ods for at slippe for gener og smerter.
Jeg nåede aldrig at komme til at se sådan seriøs højgravid ud, både fordi maven ikke blev sådan "nu-eksplodere-jeg-snart" stor, men også fordi det KUN sad på maven. Det er da lidt træls ikke at have prøvet at være kæmpe stor og gravid, men samtidig har jeg haft mulighed for at være aktiv helt til det sidste og det ville jeg ikke bytte for noget 

Ja, og det vigtigste er jo, at den lille har det godt derinde - og mon ikke den nok skal nå at blive tung alligevel? Jeg er også glad for, at den (endnu) ikke hæmmer min aktivitet, og cykler da lige så meget (og lige så ubesværet) som før.. Og det er da egentlig okay i 6. måned (:
Nej, og din mave var da bare sååå fin! Men tror også mere "misundelsen" ligger i, at folk stadig kan være i tvivl, hvor din babybule, trods sin "manglende størrelse" helt sikkert lignede en babyhule.. Der var da ingen tvil om det..
Men det positive ved ikke at blive så stor er da også, at risikoen for strækmærker (formodentlig?) er mindre, og der er jo også mange, hvor den store mave også skyldes ekstra kilo, som ikke er baby..
Anmeld