Guldfiskens hule 21+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Det er en lille uges tid nu, jeg tror jeg har mærket noget, og det er jo ret tidligt, allerede uge 17+, nok også derfor jeg er i tvivl om det allerede kan være den

Jeg er også nervøs for MD og der er jo lang tid endnu, det er først den 17/12!

Ja, men så er det da sikkert liv du mærker! Spændende? (:

Uha ja, der er længe til, og alligevel, det bliver snart tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

M (:

christina92 skriver:

Ja det er noget mærkelig noget.

Og ja for pokker! Jeg havde en noget større mave da jeg var halvvejs

Synes det er rigtig flot endda!

Ja, det synes jeg de fleste har - er da en lille smule misundelig.. 

Haha, tusind tak - så må vi se, om jeg holder kursen, eller om det går amok til sidst! (:

Anmeld

25. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Man kan da sagtens se at den vokser nu  Hvor er det skønt. 

Hehe kender det med at folk lige skal mærke. Det underligste jeg indtil videre har oplevet, var dog en fremmed dame, som lige skulle ae maven  

Dejligt at den vil sprake lidt til far også 

Ej, det er da også ret underligt! Det har jeg dog ikke være ude for endnu.. Jeg tror stadig ikke den er SÅ tydelig for fremmede.. Tror man skal vide det, for at være sikker! 

Ja, han nyder det meget! (:

Anmeld

25. november 2012

christina92

M (: skriver:

Ja, det synes jeg de fleste har - er da en lille smule misundelig.. 

Haha, tusind tak - så må vi se, om jeg holder kursen, eller om det går amok til sidst! (:

Du skal nok nå at blive stor! Kan sagtens følge dig, sådan havde jeg det også, men samtidig skal du tænke på at guldfisken har det fantastisk, men at maven ikke belaster dig krop mere en som så, derfor har du gode ods for at slippe for gener og smerter.

Jeg nåede aldrig at komme til at se sådan seriøs højgravid ud, både fordi maven ikke blev sådan "nu-eksplodere-jeg-snart" stor, men også fordi det KUN sad på maven. Det er da lidt træls ikke at have prøvet at være kæmpe stor og gravid, men samtidig har jeg haft mulighed for at være aktiv helt til det sidste og det ville jeg ikke bytte for noget

Anmeld

25. november 2012

M (:

christina92 skriver:

Du skal nok nå at blive stor! Kan sagtens følge dig, sådan havde jeg det også, men samtidig skal du tænke på at guldfisken har det fantastisk, men at maven ikke belaster dig krop mere en som så, derfor har du gode ods for at slippe for gener og smerter.

Jeg nåede aldrig at komme til at se sådan seriøs højgravid ud, både fordi maven ikke blev sådan "nu-eksplodere-jeg-snart" stor, men også fordi det KUN sad på maven. Det er da lidt træls ikke at have prøvet at være kæmpe stor og gravid, men samtidig har jeg haft mulighed for at være aktiv helt til det sidste og det ville jeg ikke bytte for noget

Ja, og det vigtigste er jo, at den lille har det godt derinde - og mon ikke den nok skal nå at blive tung alligevel? Jeg er også glad for, at den (endnu) ikke hæmmer min aktivitet, og cykler da lige så meget (og lige så ubesværet) som før.. Og det er da egentlig okay i 6. måned (:

Nej, og din mave var da bare sååå fin! Men tror også mere "misundelsen" ligger i, at folk stadig kan være i tvivl, hvor din babybule, trods sin "manglende størrelse" helt sikkert lignede en babyhule.. Der var da ingen tvil om det.. 

Men det positive ved ikke at blive så stor er da også, at risikoen for strækmærker (formodentlig?) er mindre, og der er jo også mange, hvor den store mave også skyldes ekstra kilo, som ikke er baby.. 

Anmeld

26. november 2012

christina92

Ja, og det vigtigste er jo, at den lille har det godt derinde - og mon ikke den nok skal nå at blive tung alligevel? Jeg er også glad for, at den (endnu) ikke hæmmer min aktivitet, og cykler da lige så meget (og lige så ubesværet) som før.. Og det er da egentlig okay i 6. måned (:

Nej, og din mave var da bare sååå fin! Men tror også mere "misundelsen" ligger i, at folk stadig kan være i tvivl, hvor din babybule, trods sin "manglende størrelse" helt sikkert lignede en babyhule.. Der var da ingen tvil om det.. 

Men det positive ved ikke at blive så stor er da også, at risikoen for strækmærker (formodentlig?) er mindre, og der er jo også mange, hvor den store mave også skyldes ekstra kilo, som ikke er baby.. 

Jeg fik hvertfald ingen strækmærker  kun et enkelt under det ene bryst

Anmeld

26. november 2012

M (:

christina92 skriver:

Jeg fik hvertfald ingen strækmærker  kun et enkelt under det ene bryst

Uha, lad mig være lige så heldig! 

Anmeld

26. november 2012

christina92

Uha, lad mig være lige så heldig! 

Jeg skal hvertfald nok

Anmeld

26. november 2012

M (:

christina92 skriver:

Jeg skal hvertfald nok

Tak søde! (:

Anmeld

26. november 2012

Frk-Lotusblomst

Så blev det tid til et nyt mavebillede - og hellere sent end aldrig, selvom det er ved at være 14 dage siden sidst.. 

Vægten siger nu +4,5, så synes det er begyndt at gå liiige vel stærkt! Omkring 500 gram om ugen de sidste to uger, synes jeg er lige til den gode side - men pyt, så længe den luille har det godt derinde, så går det nok.. (:

Her går det stille og roligt, og jeg mærker fisken flere gange dagligt, selvom den har været markant mere stille siden min indlæggelse i onsdags. Dog synes jeg også maven er vokset en del, og har været plaget af ligamentsmerter, så måske den bare har fået mere plads at tumle rundt på?

Far har været heldig at mærke den flere gange denne uge, og han synes det er SÅ hyggeligt. (:

Det er også tydeligt for mig nu, at der ER begyndt at ske lidt på mavefronten, for nu er familien OG svigerfamilien () begyndt, helt uprovokeret, at mærke på min mave - de skal jo liiige se, om fisken gider give dem et lille puf.. Men indtil videre er det kun farmand, der har haft "æren". 

Så dejligt at se mavens udvikling. Der sker virkelig noget. Lækkert . <3

Og 4,5 kg er da ingenting.

Jeg elsker at du skriver lige så lange updatea som jeg. Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.