Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby2påvej skriver: Den er så fiiiin din lille hule og ja vægten kan man jo ikke rigtig bekæmpe, men pyt.. Det gør vi når guldet er ude
Den er så fiiiin din lille hule og ja vægten kan man jo ikke rigtig bekæmpe, men pyt.. Det gør vi når guldet er ude
Haha, ja, den sorg må vi vente med indtil foråret Og det er nok også nemmere at tabe sig efter i frugtsæsonen end at holde vægten her i jule-sule-sæsonen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Ja, langt om længe!
Ja, langt om længe!
hehe ja, den har været lidt lang tid undervejs - men nu tror jeg det begynder at tage fart, nu har mavemusklerne givet op
M (: skriver: Haha, ja, den sorg må vi vente med indtil foråret Og det er nok også nemmere at tabe sig efter i frugtsæsonen end at holde vægten her i jule-sule-sæsonen
M (: skriver: Ja, det er dejligt, at han kan være lidt mere med.. Han har mærket den lille første gang 19+6, men det var vist mest held.. Nu er det lidt nemmere for ham at mærke med.. (: Er du begyndt at mærke liv?
Ja, det er dejligt, at han kan være lidt mere med.. Han har mærket den lille første gang 19+6, men det var vist mest held.. Nu er det lidt nemmere for ham at mærke med.. (:
Er du begyndt at mærke liv?
Haha, de er i hvert fald blevet mega svage!
Baby2påvej skriver: Jeg har opgivet den kamp på forhånd, kan jo kun nyde december en gang om året
Jeg har opgivet den kamp på forhånd, kan jo kun nyde december en gang om året
Ja, det er jo det - og det er jo sjældent at man "bare" kan puste ud og nyde det.. Og alle har jo mega travlt med at mine en om, at man skal spise for to..
tarkoflen skriver: Jeg tror jeg er begyndt at mærke liv men jeg er stadig ikke 100% overbevist, meeen det kan vist snart ikke være andet
Jeg tror jeg er begyndt at mærke liv men jeg er stadig ikke 100% overbevist, meeen det kan vist snart ikke være andet
Åha, kan godt huske det! Jeg havde mærket liv i 14 dage til MD, men turde ikke tro på det før efter, for tænk nu, hvis jeg tog fejl.. Tænk nu, hvis der var noget galt..
M (: skriver: Ja, det er jo det - og det er jo sjældent at man "bare" kan puste ud og nyde det.. Og alle har jo mega travlt med at mine en om, at man skal spise for to..
Baby2påvej skriver: hahaha, ja den har jeg også hørt tit, men er i uge 31 nu, så kan knap nok klemme mad ned til 1, så meget fylder hun, pyyyyyh
hahaha, ja den har jeg også hørt tit, men er i uge 31 nu, så kan knap nok klemme mad ned til 1, så meget fylder hun, pyyyyyh
Haha, så må jeg da hellere nyde de næste 10 uger, hvor der stadig er plads!
M (: skriver: Haha, så må jeg da hellere nyde de næste 10 uger, hvor der stadig er plads!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128