Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby2påvej skriver: vi skal have et lille et i år for første gang, så jeg skal nok ud og finde lidt til det.
vi skal have et lille et i år for første gang, så jeg skal nok ud og finde lidt til det.
Uha, det er altså bare så hyggeligt med juletræ!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Uha, det er altså bare så hyggeligt med juletræ!
Baby2påvej skriver: ja det er så. har et ynkeligt lille et i plast, men nu er vores lille fis 2 år, så tænkte vi skulle have et i en potte i år Men hvornår mon man skal købe det ??
ja det er så. har et ynkeligt lille et i plast, men nu er vores lille fis 2 år, så tænkte vi skulle have et i en potte i år Men hvornår mon man skal købe det ??
Hvis det er i en potte, så kan i jo sagtens købe det nu. Det var værre, hvis det skulle være et fældet træ..
M (: skriver: Hvis det er i en potte, så kan i jo sagtens købe det nu. Det var værre, hvis det skulle være et fældet træ..
Fin mave
Baby2påvej skriver: ville det godt kunne tåle vind og vejr frem til den skal ind i varmen ??
ville det godt kunne tåle vind og vejr frem til den skal ind i varmen ??
Tænker I at stille det ude eller?
Baagøe skriver: Fin mave
Tusind tak! (:
M (: skriver: Tænker I at stille det ude eller?
Baby2påvej skriver: udenfor indtil ca d. 20 december, og så hive det ind i skuret natten over så det kan tørre og så ind og blive pyntet...Ellers kan man godt hive det ind i stuen hele december
udenfor indtil ca d. 20 december, og så hive det ind i skuret natten over så det kan tørre og så ind og blive pyntet...Ellers kan man godt hive det ind i stuen hele december
Hvis det er et træ plantet i en potte kan jeg ikke umiddelbart se noget problem i nogen af løsningerne (:
M (: skriver: Hvis det er et træ plantet i en potte kan jeg ikke umiddelbart se noget problem i nogen af løsningerne (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128