Det var da en øjenåbner :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Troldemommi

LevisMor skriver:

Det er dælme flot... kan du skrive hvad i køber hvis du altså har lyst. F.eks madplan og hvor henne i handler ??

Vi bruger nok over 3000 men vi er heller ikkefor gode til at planlægge... 

Vi køber det meste i Rema eller Lidl og det de ikke har går vi i Førex efter, vi bor et sted hvor de tre butikker ligger ved siden af hinanden, derfor er det nemt.

Du må da gerne se vores madplan for disse dage

Mandag- Gulerodssalet med marinerede kyllingefilet

Tirsdag - Wokblanding med bla rester fra mandag

Onsdag - Spaghetti med kødsovs

Torsdag - Spaghetti med kødsovs

Fredag - Spiser hos mine forældre pga fødselsdag  Gratis mad ahhhh

Lørdag - Lammeculotte med bagte rodfrugter

Søndag - Lammeculotte med rester af rodfrugter og hjemmelavede pomfritter

Ser det ikke meget godt ud??

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Troldemommi

tarkoflen skriver:

Sejt l stadig kan holde det! Synes l at i mangler noget? Altså er der noget l skal spare på, som l synes er ærgeligt at mangle?

Vi er blevet bedre, vi har 4000 om måneden til mad, husholdning og benzin, og det kan godt lade sig gøre, men vi er nok til tider lidt for gode til at købe take away

Jeg må indrømme det jeg mest mangler det er Cola og take Away mad

Jeg står og drømmer når jeg går forbi den lokale grill i Skægkær, uhh hvor det dufter godt derindefra

Monica

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

Monica P skriver:

Jeg må indrømme det jeg mest mangler det er Cola og take Away mad

Jeg står og drømmer når jeg går forbi den lokale grill i Skægkær, uhh hvor det dufter godt derindefra

Monica

Ja sodavand ville jeg nok også have lidt svært ved at undvære... Men vi køber en gang imellem i Tyskland og så er det det vi har... Og når der ikke er mere, så undværer vi til næste gang nogen skal til Tyskland med mindre vi har gæster...

Jeg tænker at take away bliver mindre, når baby kommer og vi flytter ud af byen, vi bor simpelthen for tæt på lækre take away steder... Og jeg er ikke sådan helt tosset efter grillmad, så mon ikke det kan hjælpe lidt

Anmeld

22. november 2012

2721

Jeg fatter ikke i kan det. Jeg ville så gerne, da jeg bruge allt alllt for mange penge på mad
Jeg har bare minus overskud pt, men er nød til at finde en måde at få sparet på, da jeg har haft 4 uforudsete regninger.
Vi er kun 1 voksen og 1 barn. Alle måltider skal med i budgettet og 3 gange om ugen er vi 2 voksne og 1 barn.
Jeg kan slet ikke rumme set i mit hovede.

I er seje

Anmeld

22. november 2012

_-Kathrine-_

Du kan tro det har sat tankerne igang hos mig og har også sagt til min mand at det kan ikke passe at vi ikke også kan spare lidt!
Vi er 2 voksne og et barn(vi laver ikke mad til 3 pers. Endnu, da han ikke spiser så meget) og vi bruger 4000 om måneden...
Men vi er gået igang med at lægge hovederne i blød og starter op 1. Januar
Jeg suger dine tips til mig

Anmeld

22. november 2012

Troldemommi

tarkoflen skriver:

Ja sodavand ville jeg nok også have lidt svært ved at undvære... Men vi køber en gang imellem i Tyskland og så er det det vi har... Og når der ikke er mere, så undværer vi til næste gang nogen skal til Tyskland med mindre vi har gæster...

Jeg tænker at take away bliver mindre, når baby kommer og vi flytter ud af byen, vi bor simpelthen for tæt på lækre take away steder... Og jeg er ikke sådan helt tosset efter grillmad, så mon ikke det kan hjælpe lidt

jeg savner også pizza fra pizzamanden

og dem man køber i supermarkedet er bare ikke så gode og det er faktisk lidt dyrt at lave dem selv

Monica

Anmeld

22. november 2012

Troldemommi

Bøllemyr skriver:

Jeg fatter ikke i kan det. Jeg ville så gerne, da jeg bruge allt alllt for mange penge på mad
Jeg har bare minus overskud pt, men er nød til at finde en måde at få sparet på, da jeg har haft 4 uforudsete regninger.
Vi er kun 1 voksen og 1 barn. Alle måltider skal med i budgettet og 3 gange om ugen er vi 2 voksne og 1 barn.
Jeg kan slet ikke rumme set i mit hovede.

I er seje

et lille trick der ihverfald har hjulpet os er.

Den 1. hæver du det beløb du har sat dig som mål, og så betaler du alt mad kontant, det gør at vi hele tiden kunne se hvad vi har brugt og hvor meget vi har tilbage

Håber du kan bruge mit lille råd

Monica

Anmeld

22. november 2012

Troldemommi

_-Kathrine-_ skriver:

Du kan tro det har sat tankerne igang hos mig og har også sagt til min mand at det kan ikke passe at vi ikke også kan spare lidt!
Vi er 2 voksne og et barn(vi laver ikke mad til 3 pers. Endnu, da han ikke spiser så meget) og vi bruger 4000 om måneden...
Men vi er gået igang med at lægge hovederne i blød og starter op 1. Januar
Jeg suger dine tips til mig

Du suger bare løs  

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

Monica P skriver:

jeg savner også pizza fra pizzamanden

og dem man køber i supermarkedet er bare ikke så gode og det er faktisk lidt dyrt at lave dem selv

Monica

Princip! pizzaer er faktisk et ok alternativ når de er på tilbud koster de ca. 20 kr. Pr. Stk.

Hvis du laver dejen selv, og bruger rester af kød og grøntsager til fyld til pizzaen, kan det faktisk gøres ok billigt

Anmeld

22. november 2012

Troldemommi

tarkoflen skriver:

Princip! pizzaer er faktisk et ok alternativ når de er på tilbud koster de ca. 20 kr. Pr. Stk.

Hvis du laver dejen selv, og bruger rester af kød og grøntsager til fyld til pizzaen, kan det faktisk gøres ok billigt

jeg har prøvet at lave dem af rester de kan da sagtens spises men må indrømme de ikke er fantastiske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.